השאלה הזו חוזרת על עצמה הרבה, והתשובה עליה לא ממש טריוויאלית. יצרתי דוח מסוג פאנל בדוחות ה-explorations. השלב הראשון של הפאנל הוא ביקור בעמוד הבית, השלב השני הוא הוספה לסל, והשלישי הוא רכישה (פאנל קצר רק בשביל לפשט את הדוגמא). כמות הרכישות – 282. במקביל יצרתי דוח אחר שמראה לי את כמות הרכישות ללא פאנל
The post #data_shorts – למה כמות ההמרות בפאנל שונה מכמות ההמרות בדוח? appeared first on ליקספיקס - גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה. Read More
שוקי מן נותן שירות בתחום האנליטיקס ללקוחות גדולים בארץ ובחו"ל.
במקביל הוא מארגן את כנס All Things DATA, ומעביר קורסים בתחום האנליטיקס ליותר מ-800 סטודנטים