כל הפוסטים

כך תוכלו לעקוב אחרי תגיות וקטגוריות פופולריות ב-Google Analytics

כך תוכלו לעקוב אחרי תגיות וקטגוריות פופולריות ב-Google Analytics

באתרים גדולים מאוד עם מאות או אלפי כתבות ומוצרים, אנחנו רוצים לדעת מהן הקטגוריות והתגיות שהכתבות והמוצרים שבהן הם הפופולרים ביותר באתר. במדריך זה אני מראה איך להוציא הרבה יותר מידע מGoogle Analytics. Read More

מטא חושפת עדכון שישדרג את הנתונים בקהלי Advantage+

מטא הציגה עדכון, שנועד לשפר את יכולתם את אנשי השיווק להתחבר לצרכנים המרכזיים והחמים ביותר, ולקבל תובנות עמוקות יותר על קהלי היעד.Read More

להגדיל את ההמרות בגוגל אדס באמצעות Enhanced Conversion

בזמן האחרון גוגל שולחים הרבה מיילים בהולים לכל מי שמפרסם בגוגל אדס, ובהם הם קוראים למפרסמים לעבור למדידה של enhanced conversions. אם יש לכם פרסום בגוגל, שימוש ב-enhanced conversions יכול להגדיל לכם את ההמרות בלי שתשנו שום דבר בקמפיינים. אבל לפני שאני מסביר מה זה ולמה כדאי להשתמש בזה, בואו נדבר על מדידת המרות. איך ההמרות The post להגדיל את ההמרות בגוגל אדס באמצעות Enhanced Conversion appeared first on ליקספיקס - גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה. Read More

אינסטגרם מציגה “פיד רילס פרטי”: הכירו את Blend

אינסטגרם בוחנת פיצ'ר חדש בשם "Blend" שיאפשר למשתמשים ליצור פיד פרטי, בו יוכלו לשתף רילס עם חברים קרובים.Read More

סרטון הדרכה: כך תתאימו את הדוחות בגוגל אנליטיקס 4 לצרכים שלכם

בסרטון הקרוב אני רוצה להראות לכם איך לערוך דוחות בגוגל אנליטיקס 4. הרבה פעמים יש דוחות מסויימים שאנחנו ניגשים אליהם שוב ושוב, ובכל פעם שאנחנו פותחים אותם אנחנו צריכים להתאים את הדוח כדי שיראה כמו שאנחנו רוצים. במקום זה יש דרך פשוטה לערוך את הדוח כדי שבכל פעם שנפתח אותו – נראה ישר את מה The post סרטון הדרכה: כך תתאימו את הדוחות בגוגל אנליטיקס 4 לצרכים שלכם appeared first on ליקספיקס - גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה. Read More

גוגל מצהירה על שינויים בהגדרות המודעות בתוצאות החיפוש

גוגל מצהירה על שינויים בהגדרות מודעות חיפוש, וליתר דיוק על המיקומים שלהם בתוצאות החיפוש. לשינויים הללו תהיה השפעה על ניתוח ביצועים ואופטימיזציה של קמפיינים, הנה מה שחשוב לדעת.Read More

גוגל תאפשר להציג מוצרים מחנויות בתלת מימד ו-AR בתוצאות החיפוש

גוגל מציגה את תצוגת ה'תלת מימד' במטרה לשפר את התצוגה המקדימה בחיפושים למוצרי אתרי איקומרס.Read More

יוטיוב תאפשר להבדיל בין צופים ותיקים לצופים חדשים כדי לעזור ליוצרים

יוטיוב מעניקה ליוצרי התוכן כלים חדשים לניתוח התנהגות המשתמשים בסרטונים, עם נתוני שימור משתמשים משופרים ומידע שימושי נוסף.Read More

מחקר חדש מצא: ה-SGE מאיים על 90% מהביטויים המחופשים בגוגל

מחקר חדש בדק ומצא שלמעלה מ-90% מביטויי החיפוש בגוגל יניבו תשובה ממנוע הבינה המלאכותית SGE. מי ירוויח מכך ומי ייפגע?Read More

מעקב אחרי שליחת טפסים באלמנטור באמצעות גוגל אנליטיקס ותג מנג׳ר

את אלמנטור כולם מכירים, אז אני אגש ישר לעניין. איך עוקבים אחרי שליחת טפסים באלמנטור באמצעות גוגל תג מנג׳ר? המטרה היא לא רק לשלוח איוונטים לאנליטיקס, אלא גם כדי שנוכל לשלוח את קודי ההמרה שלנו לגוגל אדס, פייסבוק, טיקטוק וכו׳ למי שלא יודע, כשיוצרים טופס באלמנטור אפשר להגדיר מה יקרה אחרי שליחה מוצלחת. אפשרות אחת The post מעקב אחרי שליחת טפסים באלמנטור באמצעות גוגל אנליטיקס ותג מנג׳ר appeared first on ליקספיקס - גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה. Read More

טיקטוק משיקה כלי אנליטיקס חדש שישדרג את אסטרטגיית השיווק

כלי חדש בטיקטוק מספק ליוצרים נתונים על נושאי חיפוש פופולריים ועוזר ליצור תוכן רלוונטי ומרתק יותר.Read More

עד 15 תמונות בפוסט: אינסטגרם משיקה את הקרוסלה המורחבת

הזדמנות חדשה לתכנים ארוכים יותר, או עומס חזותי? אינסטגרם יצאה בפיילוט - 'קרוסלה' עם עד 15 תמונות בפוסט.Read More

גוגל יצרה אינטגרציה חדשה בין חשבון גוגל עסקי לערוצי הסושיאל

מעכשיו, הפוסטים שיפורסמו בסושיאל ייכנסו כמרכיב גם בפרופילים העסקיים בגוגל. אז הכירו את ההזדמנות החדשה לשדרוג הנוכחות הדיגיטלית שלכם.Read More

טיקטוק נוקטת בצעדים שיעודדו יוצרים ליצור סרטונים ארוכים יותר

טיקטוק משיקה את תוכנית התגמולים ליוצרים ומשדרגת את "האקדמיה ליוצרים", במטרה לתמרץ תוכן וידאו באיכות גבוהה יותר וארוכה יותר.Read More
מה זה אחסון אתרים? המדריך המלא למתחילים

מה זה אחסון אתרים? המדריך המלא למתחילים

אחסון אתרים הוא צעד חיוני בתהליך של הקמת אתר אינטרנט. בעולם הדיגיטלי של היום, יש חשיבות רבה לאמינות ולזמינות האתר שלך. שירותי אחסון אינטרנט מאפשרים למנוע ולארח את קבצי אתרך בצורה בטוחה ויציבה, ומבטיחים שתמיד יהיה נגיש למשתמשים מכל רחבי העולם. במדריך הבא נבין, בין היתר, את החשיבות של אחסון אתרים וניכנס יותר לעומק של The post מה זה אחסון אתרים? המדריך המלא למתחילים appeared first on דניאל זריהן.Read More
אסטרטגיות בידים בגוגל ADS שאתם חייבים להכיר

אסטרטגיות בידים בגוגל ADS שאתם חייבים להכיר

זאת לא משימה פשוטה להצליח לנצח את כל המתחרים שלכם בתחרות על החשיפה של גוגל אדס. מיליוני מפרסמים בכל יום מנסים בכל כוחם להוביל ולבלוט תחת התחרות הרבה, ליכולות הבידים של גוגל אדס יש הרבה יותר להציע לכם מעבר להגדרת ביד פשוט כדי לצלוח את התחרות הזו. אם עוד לא חוויתם את פריצת הדרך שלכם הפוסט אסטרטגיות בידים בגוגל ADS שאתם חייבים להכיר הופיע ראשון בFialkov DigitalRead More

לינקדאין תשים יותר דגש על תכנים חדשותיים ועיתונאיים בפלטפורמה

לינקדאין מודיעה כי בכוונתה להרחיב משמעותית את פעילותה בתחום החדשות והאקטואליה. הפלטפורמה עובדת עם למעלה מ-400 ספקי חדשות, ומתכננת להשיק פורמטים שונים של תוכן חדשותי.Read More

קרוסלה חדשה בתוצאות החיפוש בגוגל תעזור להגדיל מכירות

הכירו כלי חדש שיכול להגדיל את המכירות באתר - קרוסלת מוצרים עם תצוגה מקדימה על מה שקורה באתר, המאפשרת למשתמשים לקבל "טעימה" כבר מתוך תוצאות החיפוש.Read More

אלגוריתם חדש, הזדמנויות חדשות: פוסטים נעוצים ב-X עוברים שינוי

פלטפורמת X (טוויטר לשעבר), משיקה תכונה חדשה שנועדה להגדיל את החשיפה של פוסטים מוצמדים. שינוי זה מגיע לצד שורה של התאמות שמאסק יישם מאז רכישת הפלטפורמה.Read More

רעידת אדמה: גוגל משחררת את עדכון “התוכן השימושי” כחלק מעדכון הליבה

חשבתם ליצור אתרים שלמים ב-AI? חשבו שנית. גוגל משיקה את עדכון "התוכן השימושי" (Helpful Content) כחלק מעדכון הליבה של מרץ 2024 - ובעולם כבר מדברים על כך שזה ככל הנראה אחד העדכונים המשמעותיים שהיו בשנים האחרונות.Read More

הלם: גוגל בוחנת כלי AI חדש לשכתוב תוכן, איך זה ישפיע על פאבלישרים?

נבדק ונמצא: גוגל משלמת למו"לים עצמאיים וקטנים תמורת התנסות בכלי מבוסס AI, שמיועד לכתיבה של תכנים מקוריים מבוססים על ידיעות חדשותיות, תוך שימוש בלמידת מכונה וטכנולוגיית עיבוד שפה טבעית.Read More

גוגל תעניק למפרסמים יותר גישה למידע על מיקומי המודעות

בעקבות דו"ח של חברת המחקר Adalytics שחשף כיצד מודעות מוצגות בפני קהלי יעד לא נכונים, גוגל מחזירה את השליטה בטרגוט למפרסמים.Read More

חדש באינסטגרם: המלצות חכמות לחיבור בין מותגים ומשפיענים

אינסטגרם פותחת דלתות ומרחיבה את "זירת היוצרים" (Creator Marketplace) ל-8 מדינות נוספות, מה שעתיד לאפשר ליוצרי תוכן לייצר שיתופי פעולה וחיבורים בקלות.Read More

קמפיינים חכמים יותר: גוגל מציגה אינטגרציה בין ג’מיני ל-Performance Max

ליכולות המדהימות של ג'מיני כבר נחשפנו, וכעת הן ישתלבו בקמפיינים מסוג פרפורמנס מקס (Performance Max) בפלטפורמת הפרסום של גוגל לצורך שיפור ביצועי הקמפיין.Read More

87% שיפור בביצועים: גוגל מכריזה על מודל Gemini 1.5 החדש

גוגל הודיעה על השקתו של Gemini 1.5, מודל בינה מלאכותית משופר שמציע שלל הזדמנויות לאנשי שיווק.Read More

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

דילוג לתוכן