כל הפוסטים

טעויות ב־Search Arbitrage ואיך להימנע מהן

טעויות ב־Search Arbitrage ואיך להימנע מהן

למד כיצד להרוויח מתוכן באמצעות RSOC – חיפוש קשור בתוך תוכן. גלה אסטרטגיות, משפכים, מדדים מרכזיים וטיפים למקסום הכנסות בפרסום מבוסס חיפוש. הפוסט טעויות ב־Search Arbitrage ואיך להימנע מהן הופיע ראשון בFialkov DigitalRead More
גיזום תוכן: המדריך המקיף שלי על Content Pruning

גיזום תוכן: המדריך המקיף שלי על Content Pruning

דמיינו את האתר שלכם כמו גן. בכל יום אתם שותלים פרחים חדשים, עצים ושיחים – מאמרים, מדריכים, פוסטים ודפי מוצר. הגן גדל ומתרחב, ובמבט ראשון, זה נראה מרשים. אבל מה קורה אם לעולם לא עוקרים עשבים שוטים, גוזמים ענפים מתים או מדשנים את האדמה? עם הזמן, הגן הופך לסבך פראי. צמחים חלשים חונקים את החזקים, The post גיזום תוכן: המדריך המקיף שלי על Content Pruning appeared first on דניאל זריהן.Read More
שיווק ממומן בגוגל: למה בהרבה מקרים, זאת החלטה גרועה לטווח ארוך?

שיווק ממומן בגוגל: למה בהרבה מקרים, זאת החלטה גרועה לטווח ארוך?

שיווק ממומן בגוגל (PPC) מרגיש כמו קסם, נכון? אתה משלם, אתה מופיע. פשוט. לקוחות פוטנציאליים מחפשים "עורך דין נזקי גוף בתל אביב", ובתוך דקות המודעה שלך יכולה להופיע בראש התוצאות, זוהרת וקורצת. זה פתרון מהיר, מדיד, ומפתה בצורה מסוכנת. כל כך מפתה, עד שבעלי עסקים רבים נופלים למלכודת הדבש הזאת, בונים את כל האסטרטגיה השיווקית The post שיווק ממומן בגוגל: למה בהרבה מקרים, זאת החלטה גרועה לטווח ארוך? appeared first on דניאל זריהן.Read More
המדריך המלא לכתיבה למשפך השיווקי (TOFU, MOFU, BOFU)

המדריך המלא לכתיבה למשפך השיווקי (TOFU, MOFU, BOFU)

בואו נדבר תכל'ס. אתם משקיעים בתוכן, כותבים מאמרים, מעלים סרטונים, אולי אפילו מנהלים בלוג. אתם מרגישים שאתם "עושים" שיווק מבוסס תוכן (שזה סוג של שיווק אורגני), אבל בשורת הרווח התחתונה… לא הרבה קורה. הלידים לא זורמים, הטלפונים לא מצלצלים, וההרגשה הכללית היא שאתם זורקים המון ספגטי על הקיר ומקווים שמשהו יידבק. מוכר? התוכן הוא לא The post המדריך המלא לכתיבה למשפך השיווקי (TOFU, MOFU, BOFU) appeared first on דניאל זריהן.Read More
חיבור אתר לגוגל סרץ קונסול: מדריך התקנת קונסול באתר

חיבור אתר לגוגל סרץ קונסול: מדריך התקנת קונסול באתר

חיבור אתר לגוגל סרץ קונסול הוא צעד חובה לבעלי אתרים ומקדמי אתרים – וכל מי שרוצה להבין את גוגל רואה את האתר שלו ולשפר ביצועים בקידום. חיבור אתר לגוגל סרץ' קונסול: המדריך המלא אם יש לכם אתר אינטרנט, תחשבו על גוגל סרץ קונסול (Google Search Console, או GSC בקיצור) בתור לוח המחוונים של הרכב שלכם. The post חיבור אתר לגוגל סרץ קונסול: מדריך התקנת קונסול באתר appeared first on דניאל זריהן.Read More

פרדוקס ה-AI לפאבלישרים: תלוי בעיתונות, אבל מחסל לה את הטראפיק

פאבלישרים רבים מתארים את כניסת ה-AI לחיפוש בגוגל בתור "משבר קיומי": טראפיק נעלם, הכנסות מפרסום נשחקות, ותוכן נבלע בתקצירי בינה מלאכותית. עד כמה המספרים ירדו, אילו אסטרטגיות חדשות נבחנות ולמה GEO לא יספיק כדי להחזיר את הגלגל לאחור?Read More
רנק מת' (Rank Math): המדריך המלא (ואיך הוא לעומת Yoast?)

רנק מת’ (Rank Math): המדריך המלא (ואיך הוא לעומת Yoast?)

בעולם התחרותי של וורדפרס, תוכן הוא המלך, אבל קידום אתרים (SEO) הוא הממלכה כולה. אתה יכול לכתוב את התוכן הטוב ביותר בעולם, אבל אם מנועי החיפוש לא יכולים למצוא, להבין ולדרג אותו, הוא יישאר קבור במעמקי הרשת. במשך שנים, הזירה הזו נשלטה בעיקר על ידי תוסף אחד ויחיד: Yoast SEO. אך בשנים האחרונות, הגיע מתחרה The post רנק מת' (Rank Math): המדריך המלא (ואיך הוא לעומת Yoast?) appeared first on דניאל זריהן.Read More
קידום תוצאות ואתרים במנוע התשובות Perplexity AI (פרפלקסיטי)

קידום תוצאות ואתרים במנוע התשובות Perplexity AI (פרפלקסיטי)

בעולם שבו גוגל הייתה המלכה הבלתי מעורערת במשך שנים רבות, פתאום צץ לו מתחרה חדש ומסקרן: Perplexity AI. זה לא עוד מנוע חיפוש שמציג רשימת קישורים כחולים; זה "מנוע תשובות" שמבטיח לסכם עבורך את המידע מהאינטרנט ולתת לך תשובה ישירה, ברורה ומגובה במקורות. נכון, יש גם את ChatGPT, קלוד AI ועוד הרבה אחרים – אבל The post קידום תוצאות ואתרים במנוע התשובות Perplexity AI (פרפלקסיטי) appeared first on דניאל זריהן.Read More
כמה כסף צריך בשביל להפסיק לעבוד?

כמה כסף צריך בשביל להפסיק לעבוד?

כן, מדריך קצת שונה הפעם, על אחד התחומים שאני יותר אוהב בעולם (מלבד SEO) – כסף והשקעות (ובעיקר החופש שמגיע איתם). אז…כמה כסף צריך בשביל להפסיק לעבוד? שאלת מיליון הדולר. או ליתר דיוק, שאלת ה-6, ה-9, או ה-13.5 מיליון שקל. "כמה כסף אני צריך בצד כדי לפרוש מעבודה ושאוכל להגיד לבוס 'אני סיימתי פה' ולצאת The post כמה כסף צריך בשביל להפסיק לעבוד? appeared first on דניאל זריהן.Read More
איך טראפיק ארביטראז' עובד: המדריך המלא ל־2025

איך טראפיק ארביטראז’ עובד: המדריך המלא ל־2025

למד כיצד להרוויח מתוכן באמצעות RSOC – חיפוש קשור בתוך תוכן. גלה אסטרטגיות, משפכים, מדדים מרכזיים וטיפים למקסום הכנסות בפרסום מבוסס חיפוש. הפוסט איך טראפיק ארביטראז' עובד: המדריך המלא ל־2025 הופיע ראשון בFialkov DigitalRead More
עדכון Hummingbird (יונק הדבש): המהפכה השקטה ששינתה את ה-SEO

עדכון Hummingbird (יונק הדבש): המהפכה השקטה ששינתה את ה-SEO

בשנת 2013, התרחשה בגוגל רעידת אדמה. שלא כמו עדכוני "פנדה" ו"פינגווין" שקדמו לו ועוררו פאניקה המונית בקרב בעלי אתרים, העדכון הזה חמק כמעט מתחת לרדאר במשך חודש שלם לפני שגוגל בכלל הכריזה עליו. אך אל תתנו לשקט הזה להטעות אתכם. עדכון Hummingbird (יונק הדבש) לא היה עוד "טלאי" או "מסנן" לאלגוריתם הקיים; זו הייתה החלפה The post עדכון Hummingbird (יונק הדבש): המהפכה השקטה ששינתה את ה-SEO appeared first on דניאל זריהן.Read More
המדריך המלא למבנה סילו (SILO) באתרים: בוסט פוטנציאלי לקידום שלך

המדריך המלא למבנה סילו (SILO) באתרים: בוסט פוטנציאלי לקידום שלך

בעולם התחרותי של קידום אורגני (SEO) מקצועי, כל יתרון קטן יכול לעשות הבדל גדול. בעוד שרבים מתמקדים בבניית קישורים, אופטימיזציה של מהירות ומחקר מילות מפתח, אחד היסודות הארכיטקטוניים החשובים ביותר – ולעיתים המוזנחים ביותר – הוא מבנה האתר. כאן נכנס לתמונה מבנה ה-SILO. אם האתר שלכם מרגיש כמו מגירה מבולגנת שזרקתם לתוכה את כל התכנים The post המדריך המלא למבנה סילו (SILO) באתרים: בוסט פוטנציאלי לקידום שלך appeared first on דניאל זריהן.Read More

מחקר חדש מצא: חיפושים ב-AI לא החליפו את גוגל, ה-AI הגדיל את החיפושים

שני מחקרים חושפים: אימוץ ChatGPT הגדיל את נפח החיפושים הכולל, בעוד גוגל שומרת על דומיננטיות כמעט מוחלטת והתוצאה: עידן שבו המשתמשים מחפשים יותר מבעבר.Read More
שיטת הארביטראז' שמביאה תוצאות

שיטת הארביטראז’ שמביאה תוצאות

למד כיצד להרוויח מתוכן באמצעות RSOC – חיפוש קשור בתוך תוכן. גלה אסטרטגיות, משפכים, מדדים מרכזיים וטיפים למקסום הכנסות בפרסום מבוסס חיפוש. הפוסט שיטת הארביטראז' שמביאה תוצאות הופיע ראשון בFialkov DigitalRead More
חיפוש פנימי באתר: איך להוציא מזה את המקסימום לצרכי SEO

חיפוש פנימי באתר: איך להוציא מזה את המקסימום לצרכי SEO

בעולם השיווק הדיגיטלי, אנו (חלקנו לפחות) משקיעים משאבים כדי להבין את כוונת המשתמש. אנו חוקרים מילות מפתח, מנתחים דוחות ב-סרץ' קונסול של גוגל, ומנסים לפענח את האלגוריתמים המורכבים של גוגל. כל זאת, במטרה אחת מרכזית: להבין מה הקהל שלנו רוצה, ולהעניק לו את זה. אבל יש גם דרך אחרת, שרובנו מזניחים או לא חושבים עליה The post חיפוש פנימי באתר: איך להוציא מזה את המקסימום לצרכי SEO appeared first on דניאל זריהן.Read More
תנועה אורגנית: המדריך המקיף להבנת היתרונות וכיבוש כל הערוצים

תנועה אורגנית: המדריך המקיף להבנת היתרונות וכיבוש כל הערוצים

בעולם הדיגיטלי, רווי הרעשים והתחרות הגדולה של ימינו, המרדף אחר תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי הוא אינסופי. עסקים משקיעים הון בפרסום ממומן, בקמפיינים באינטרנט ובשלל טקטיקות שיווקיות, שלעיתים מרגישות כמו ריצה במקום על הליכון מהיר. אך מתחת לכל הרעש הזה, קיים נכס דיגיטלי יציב, בר-קיימא ובעל ערך אדיר, שכל עסק חכם שואף לבנות: תנועה אורגנית. The post תנועה אורגנית: המדריך המקיף להבנת היתרונות וכיבוש כל הערוצים appeared first on דניאל זריהן.Read More

תיקון 13 לחוק הגנת הפרטיות נכנס לתוקף, למה אנשי שיווק צריכים לשים לב (כדי לא להסתבך)?

פחות דאטה מיותר, יותר שקיפות ותיעוד - תיקון 13 לחוק הגנת הפרטיות נכנס לתוקף ואנשים שעוסקים בשיווק דיגיטלי חייבים להסתגל. הנה כל מה שצריך לדעת על התיקון כדי לא להסתבך בקנסות כבדים.Read More
חיפוש ויזואלי בגוגל: המדריך המלא לקידום מדיה בעזרת SEO

חיפוש ויזואלי בגוגל: המדריך המלא לקידום מדיה בעזרת SEO

דמיינו את התרחיש הבא: אתם יושבים בבית קפה ומבחינים בכיסא עם עיצוב מושלם. אתם שולפים את הטלפון, אך במקום לפתוח את גוגל ולהתחיל לתאר במילים את מה שאתם רואים ("כיסא עץ עם רגלי מתכת שחורות וריפוד קטיפה כחול…"), אתם פשוט פותחים את המצלמה, מכוונים אותה אל הכיסא, ולוחצים. תוך שניות, המסך מציג לכם את שם The post חיפוש ויזואלי בגוגל: המדריך המלא לקידום מדיה בעזרת SEO appeared first on דניאל זריהן.Read More
אוטומציה חכמה לקמפיינים RSOC: כך תנהלו קמפיינים שמביאים תוצאות

אוטומציה חכמה לקמפיינים RSOC: כך תנהלו קמפיינים שמביאים תוצאות

למד כיצד להרוויח מתוכן באמצעות RSOC – חיפוש קשור בתוך תוכן. גלה אסטרטגיות, משפכים, מדדים מרכזיים וטיפים למקסום הכנסות בפרסום מבוסס חיפוש. הפוסט אוטומציה חכמה לקמפיינים RSOC: כך תנהלו קמפיינים שמביאים תוצאות הופיע ראשון בFialkov DigitalRead More
ניתוח התנהגות גולשים: המדריך המלא להבנת המשתמשים וכיבוש ה-SEO

ניתוח התנהגות גולשים: המדריך המלא להבנת המשתמשים וכיבוש ה-SEO

בעולם הקידום האורגני, התרגלנו לחשוב במונחים של מילות מפתח, קישורים נכנסים וטכנולוגיות. אבל בכל הקשור לקידום אורגני של אתרים (SEO) ודירוגים גבוהים בגוגל – התנהגות גולשים זהו אחד הפרמטרים החשובים שכמעט לא מדברים עליהם. ניתוח התנהגות גולשים – למה זה כל כך חשוב? הבנת התנהגות גולשים היא כבר לא "יתרון נחמד" – היא לב ליבו The post ניתוח התנהגות גולשים: המדריך המלא להבנת המשתמשים וכיבוש ה-SEO appeared first on דניאל זריהן.Read More
כמה זמן לוקח לקישורים להשפיע?

כמה זמן לוקח לקישורים להשפיע?

אחת השאלות שאני נשאל הכי הרבה, כנראה מיד אחרי "כמה עולה קידום אתרים בחודש?", היא "בניתי קישור לאתר, כמה זמן לוקח לו להשפיע?". אז כמו תמיד בעולם ה-SEO, התשובה היא קצת יותר מורכבת ולא על רגל אחת. אבל בגדול בגדול? איפשהו בין שבוע לחודש וחצי, סדר גודל. זה תלוי בהרבה משתנים שונים – שמטרת המדריך The post כמה זמן לוקח לקישורים להשפיע? appeared first on דניאל זריהן.Read More
מה זה AEO (Answer Engine Optimization) – אופטימיזציה למנועי תשובות

מה זה AEO (Answer Engine Optimization) – אופטימיזציה למנועי תשובות

במסגרת מהפכת ה-AI הבא אלינו לטובה (תלוי את מי שואלים…) בואו נכיר עוד מושג חדש שאולי יתפוס בשנים הקרובות: AEO (Answer Engine Optimization), או בעברית צחה, אופטימיזציה למנועי תשובות / קידום במנועי תשובות. אם עד היום המטרה הייתה "להיות מקום ראשון בגוגל", היום המשחק קצת יותר מתוחכם. המטרה היא להיות התשובה. לא רק קישור כחול The post מה זה AEO (Answer Engine Optimization) – אופטימיזציה למנועי תשובות appeared first on דניאל זריהן.Read More
האם דומיין EMD עדיין משנה ל-קידום? (Exact Match vs. Partial Match)

האם דומיין EMD עדיין משנה ל-קידום? (Exact Match vs. Partial Match)

בעולם הדינמי והתחרותי של קידום אתרים אורגני מקצועי בגוגל (SEO), כל מקדם אתרים ובעל עסק מחפש את היתרון שיציב אותו מעל המתחרים. לאורך השנים, אחד ה"גביעים הקדושים" של עולם ה-SEO היה ה-Exact Match Domain (EMD) – דומיין שתואם בדיוק למילת המפתח הרווחית ביותר בתחום. הרעיון היה פשוט ומפתה: אם מישהו מחפש "אינסטלטור בתל אביב", וכתובת The post האם דומיין EMD עדיין משנה ל-קידום? (Exact Match vs. Partial Match) appeared first on דניאל זריהן.Read More
החלפת מאמרים: זה עדיין עובד (ואיך עושים את זה כמו שצריך)?

החלפת מאמרים: זה עדיין עובד (ואיך עושים את זה כמו שצריך)?

זוכרים את הילד ההוא בכיתה שתמיד היה מחליף איתכם קלפים? "תן לי את מראדונה, אתן לך את מסי ושני שחקנים לבחירתך". אז גם אצלנו, בעולמות של קידום אורגני,  יש לנו גרסה משלנו לדיל הזה, וקוראים לה "החלפת מאמרים", שזה סוג של החלפת קישורים לכל דבר. על פניו, זה נשמע כמו ה"ווין-ווין" המושלם: אני אפרסם אצלך The post החלפת מאמרים: זה עדיין עובד (ואיך עושים את זה כמו שצריך)? appeared first on דניאל זריהן.Read More
פרסום מפה לאוזן מול SEO – מה יותר אפקטיבי?

פרסום מפה לאוזן מול SEO – מה יותר אפקטיבי?

אתם יושבים עם חברים, והשיחה זורמת. פתאום מישהו זורק: "תקשיבו, אתם חייבים לנסות את ההמבורגר של 'ציון ובניו על האש'. החליף לי את כל מה שחשבתי שאני יודע על קציצות". בום. המלצה חמה, אותנטית, מחבר שאתם סומכים עליו. רוב הסיכויים שבפעם הבאה שיתחשק לכם המבורגר, "ציון ובניו על האש" יהיו בראש הרשימה שלכם. זה הקסם The post פרסום מפה לאוזן מול SEO – מה יותר אפקטיבי? appeared first on דניאל זריהן.Read More

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

דילוג לתוכן