כל הפוסטים

Multi Channel SEO: איך לפרוץ קדימה עם קידום אורגני רב ערוצי?

Multi Channel SEO: איך לפרוץ קדימה עם קידום אורגני רב ערוצי?

כשמדברים על קידום אתרים במנועי חיפוש (SEO), לרוב המחשבה הראשונה שעולה בראש היא גוגל. הרי גוגל היא זו שמכתיבה את הכללים ומשנה את המשחק עם כל עדכון אלגוריתם. אך מה אם נספר לכם שבשוק המודרני, ובמיוחד בשוק הישראלי, האסטרטגיה של קידום אתרים רק בגוגל כבר לא מספיקה? עולם השיווק עבר בשנים האחרונות שינוי מהותי, ולצד The post Multi Channel SEO: איך לפרוץ קדימה עם קידום אורגני רב ערוצי? appeared first on דניאל זריהן.Read More

צ’אט בוט: הכלי המושלם לחיזוק המותג שלך באינטרנט

כיום, כשחוויית המשתמש היא אחד הגורמים המרכזיים בהצלחת אתרי אינטרנט, צ'אט בוטים הופכים לכלי חיוני עבור אתרים המעוניינים לחזק את נוכחותם כמותג ולהבליט את עצמם בתחרות הדיגיטלית. מעבר לתפקוד הבסיסי של מתן שירות לקוחות, צ'אט בוטים תורמים רבות לקידום האתר ולבניית מותג חזק. אז איך בדיוק צ'אט בוט עוזר בקידום האתר כמותג? נסקור את היתרונות הפוסט צ'אט בוט: הכלי המושלם לחיזוק המותג שלך באינטרנט הופיע ראשון בשמול Read More

דוח מכירות ריל טיים לאתרי איקומרס

כמו שאתם בטח יודעים, הריל טיים בגוגל אנליטיקס 4 לא משהו בלשון המעטה. הנתונים לא מתעדכנים בזמן אמת, ואם אתם אתר איקומרס שרוצה להיות עם יד על הדופק ב-Q4, התקופה הכי חמה של השנה – זה הופך להיות מאתגר. בזמן האחרון קיבלתי כמה בקשות לייצר דוח מכירות בזמן אמת, אז הרמתי את הכפפה ויצרתי דוח The post דוח מכירות ריל טיים לאתרי איקומרס appeared first on ליקספיקס - גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה. Read More

אינסטגרם מציגה עדכונים חדשים לשיפור הצ’אטים האישיים ב-DM

אינסטגרם מחזקת את הקשר הבין-אישי בפלטפורמה עם אפשרויות חדשות למעורבות בשיחות הפרטיות (DM).Read More

מטא מייצרת אינטרגציה לשיחות וואטסאפ ומסנג’ר עם גורמי צד שלישי

הכל ממקום אחד: האינטגרציה החדשה של ווטסאפ ומסנג'ר עם אפליקציות הודעות אחרות תאפשר לכולנו לנהל את כל הצ'אטים מבלי לעבור בין אפליקציות.Read More

גוגל בעדכון חשוב למפרסמים: Google Ads נפרדת מ-eCPC

פלטפורמת הפרסום Google Ads תפסיק את השימוש ב-eCPC במרץ 2025, מה שעתיד לשפר עבור אנשי השיווק את אסטרטגיות הבידינג בקמפיינים שלהם.Read More

#data_shorts – איך לעבוד עם סביבות פיתוח בתג מנג׳ר

הנה שאלה שחוזרת על עצמה לא מעט – איך לעבוד עם סביבת פיתוח בתג מנג׳ר. סביבת פיתוח היא בעצם העתק של האתר שיושב בכתובת שונה, למשל staging.lixfix.co.il, והיא נועדה כדי שהמפתחים יוכלו לערוך שינויים באתר מבלי לשבור את סביבת הפרודקשן – שזמינה לציבור הרחב. נגיד שאתם מטמיעים את האיקומרס של גוגל אנליטיקס 4 ואתם רוצים The post #data_shorts – איך לעבוד עם סביבות פיתוח בתג מנג׳ר appeared first on ליקספיקס - גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה. Read More

גוגל השלימה את עדכון הליבה של אוגוסט 2024 – הנה מה שמקדמי אתרים צריכים לדעת

עדכון הליבה של גוגל לאוגוסט 2024 הסתיים, עם השפעה משמעותית על אתרים קטנים ועצמאיים – האם האתר שלכם נפגע או דווקא הרוויח?Read More
צעד אחרי צעד למקום ה1 בגוגל

צעד אחרי צעד למקום ה1 בגוגל

אינסטגרם מעודדת מעורבות עם אפשרות להגיב בתוך “ערוצי השידור”

אינסטגרם משדרגת את ערוצי השידור ומאפשרת תגובות, המהוות הזדמנות חדשה לאינטראקציה ישירה עם העוקבים שלכם.Read More

אינסטגרם תוסיף אפשרות לשתף את טעמכם המוזיקלי עם העוקבים

אינסטגרם מציגה פיצ'ר חדש שמאפשר להוסיף את המוזיקה האהובה עליכם לפרופיל, מה שמוסיף מימד אישי יותר ומחזק את הקשר עם העוקבים.Read More

דליפת המסמכים של גוגל: 16 גילויים וממצאים חדשים על שיטות הדירוג

דליפת מסמכים מגוגל חושפת מערכות חדשות שמשנות שוב את כללי המשחק ומשפיעות על דירוגי האתרים, בדרכים שרובנו לא הכרנו עד היום.Read More

גוגל מאשרת: עדכון אוגוסט 2024 משפיע על AI Overviews

ג'ון מולר אישר: עדכון הליבה של אוגוסט 2024 לא רק נותן יתרון לאתרים קטנים בתוצאות החיפוש, אלא גם נותן רוח גבית לעסקים הקטנים בפיצ'ר ה-AI החדש.Read More

ת’רדס מכריזה רשמית על ניתוחי נתונים, תכונות טיוטות ופוסטים מתוזמנים

ט'רדס ממשיכה להוסיף פיצ'רים חכמים ולהפוך אותה לנוחה מאי פעם עבור כל המשתמשים. אז האם ט'רדס תשאיר אבק לטוויטר?Read More

גוגל מתחילה לשחרר לאוויר את עדכון הליבה של אוגוסט 2024

בעקבות פידבק שתכנים מאתרים קטנים נעלמים לטובת אתרים גדולים, גוגל הכריזה על עדכון הליבה של אוגוסט 2024 כדי לשפר את מיקומם בתוצאות החיפוש.Read More

ממשיכים לגדול: AI Overviews של גוגל מתרחב למדינות נוספות

חיכינו לו והוא מגיע: ה-AI של גוגל עושה את צעדיו למדינות נוספות, מה שיחייב את כל מקדמי האתרים לשנות כיוון בהתאם.Read More

גוגל משדרגת את ג’מיני עם פיצ’ר חדש: “מחקר מעמיק”

הפיצ'ר החדש בג'מיני יאפשר לכם לקבל תובנות מדויקות ומהירות ממגוון מקורות – בקליק אחד.Read More
איך כותבים מאמר קידום אתרים? (חושף את "הסוד"!)

איך כותבים מאמר קידום אתרים? (חושף את “הסוד”!)

אז איך באמת כותבים מאמר לקידום אתרים? "הסוד" שמסתתר מאחורי התוכן האיכותי כשמדברים על "מאמר לקידום אתרים", נדמה שמדובר באיזה סוד כמוס של קידום אורגני, כמו מתכון מיוחד שמשפר אוטומטית את הדירוג בגוגל. אבל האמת היא שאין באמת דבר כזה. אתרי אינטרנט רבים מצליחים להשיג דירוגים גבוהים בתוצאות החיפוש מבלי שהם בבעלות מקדמי אתרים או The post איך כותבים מאמר קידום אתרים? (חושף את "הסוד"!) appeared first on דניאל זריהן.Read More
יצירת תמונות עם בינה מלאכותית: איך זה עובד, ואילו כלים הכי מומלצים?

יצירת תמונות עם בינה מלאכותית: איך זה עובד, ואילו כלים הכי מומלצים?

בעולם הטכנולוגיה המתפתח במהירות, יצירת תמונות באמצעות בינה מלאכותית (AI) הפכה לכלי רב עוצמה שמשרת מגוון עצום של תחומים – ממדיה חברתית, דרך עיצוב גרפי ועד מחקר מדעי. אבל איך בפועל מתבצעת יצירת תמונות עם בינה מלאכותית (מחולל תמונות AI, אם תרצו), אילו כלים קיימים בשוק ואילו מהם באמת שווים את הזמן והכסף שלכם? הכנתי The post יצירת תמונות עם בינה מלאכותית: איך זה עובד, ואילו כלים הכי מומלצים? appeared first on דניאל זריהן.Read More
מה זה יחס המרה, איך מחשבים אותו (וגם איך לשפר אותו)?

מה זה יחס המרה, איך מחשבים אותו (וגם איך לשפר אותו)?

יחס המרה או אחוז המרה (Conversion Rate) הוא אחד המונחים המרכזיים בעולם השיווק הדיגיטלי, וככל הנראה גם אחד המדוברים ביותר. הוא מייצג את אחוז המבקרים באתר או באפליקציה שהשלימו פעולה מסוימת, כמו רכישה, הרשמה או מילוי טופס. אם אתם בעלי אתר או מנהלי שיווק, אתם בטח שואלים את עצמכם, "כמה מהגולשים שלי אכן מבצעים את The post מה זה יחס המרה, איך מחשבים אותו (וגם איך לשפר אותו)? appeared first on דניאל זריהן.Read More
מה זה מילות מפתח (Keywords)? המדריך שיעשה לכם סדר

מה זה מילות מפתח (Keywords)? המדריך שיעשה לכם סדר

מילות מפתח (Keywords) הן אותם מילים או ביטויים שהמשתמשים מקלידים במנועי חיפוש, כמו גוגל, כדי למצוא מידע, מוצרים או שירותים. עבור בעלי עסקים, משווקים או כותבי תוכן, מילות המפתח מהוות כלי חשוב להבנה מה מעניין את הקהל ואיך אפשר להופיע בתוצאות החיפוש כשהם מחפשים את המידע הזה. איך משתמשים במילות מפתח? כאשר ניגשים לכתיבת תוכן The post מה זה מילות מפתח (Keywords)? המדריך שיעשה לכם סדר appeared first on דניאל זריהן.Read More

חדש אינסטגרם: מעכשיו תדעו איפה החברים שלכם נמצאים בזמן אמת

בשורה לעסקים הפיזיים? פיילוט ה-"Friend Map" של אינסטגרם יחזק את הקשר בין הרשת החברתית לבין המרחב הפיזי.Read More
חסרונות של בינה מלאכותית בהקשר של SEO ושיווק דיגיטלי

חסרונות של בינה מלאכותית בהקשר של SEO ושיווק דיגיטלי

אין ספק שמאז פרצה לחיינו בטירוף, בינה מלאכותית (AI) משנה את חוקי המשחק בשיווק הדיגיטלי ובתחום קידום האתרים (SEO). השימוש בטכנולוגיות AI מאפשר למשווקים לנתח כמויות עצומות של נתונים, לשפר תהליכים אוטומטיים ולהתאים מסרים באופן אישי ללקוחות, אך לצד ההבטחות הגדולות קיימים גם אתגרים וסיכונים לא מבוטלים. מה שעלול להיראות כפתרון קסם, טומן בחובו מגבלות The post חסרונות של בינה מלאכותית בהקשר של SEO ושיווק דיגיטלי appeared first on דניאל זריהן.Read More
בניית אתרים בוויקס: יתרונות וחסרונות (שחובה להכיר!)

בניית אתרים בוויקס: יתרונות וחסרונות (שחובה להכיר!)

וויקס (Wix) היא אחת הפלטפורמות המובילות לבניית אתרים, המיועדת בעיקר למי שמחפש פתרון מהיר, נוח, וקל לשימוש. מדובר בשירות מבוסס ענן, המציע ממשק Drag & Drop ("גרירה ושחרור") אינטואיטיבי, שמאפשר לכל אחד לבנות אתר ללא צורך בידע טכני קודם. עם זאת, כמו בכל פלטפורמה, ישנם יתרונות וחסרונות שחשוב להכיר לפני שמחליטים אם וויקס היא הבחירה The post בניית אתרים בוויקס: יתרונות וחסרונות (שחובה להכיר!) appeared first on דניאל זריהן.Read More

אינסטגרם משנה את המדדים: “הגעה לחשבונות” הופך ל-“צפיות”

אינסטגרם משנה את המיקוד למדד הצפיות בכל סוגי התוכן כדי לשפר את הבנת ביצועי התוכן בקרב היוצרים.Read More

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

דילוג לתוכן