כל הפוסטים

דברים מדהימים ומפתיעים שאפשר לעשות עם ChatGPT
כולנו כבר מכירים את ChatGPT (או את חבריו) בתור העוזר הדיגיטלי שיודע לענות על שאלות, לכתוב מיילים, לכתוב מאמרים ואפילו לחבר שירים קצת מביכים. אבל מה אם נגיד לכם שזה רק קצה הקרחון? שמתחת למעטפת של "מכונת תשובות" מסתתר כלי עם פוטנציאל יצירתי, אישי ואפילו טיפולי כמעט אינסופי? מאז השקת הצ'אט אי שם בשלהי 2022,
The post דברים מדהימים ומפתיעים שאפשר לעשות עם ChatGPT appeared first on דניאל זריהן.Read More
למכור דרך ChatGPT: איך זה ישפיע על הקמפיינים שלכם בגוגל שופינג?
הכפתור לקנייה ישירה בתוך ChatGPT כבר כאן – בלי פרסומות, בלי ספונסרים. איך זה ישפיע על עתיד הפרסום הממומן והאם גוגל צריכה להתחיל לדאוג? הצצה ראשונה למהלך שעשוי לשנות את חוקי המשחק.Read More
איך לגרום למותג שלך להופיע בתשובות של Gemini, ChatGPT וכלי AI אחרים (מדריך)
מצטער לבאס, אבל ה-SEO רחוק מלמות, הוא אפילו לא חולה...מה שכן, ה-GEO במגמת צמיחה אז כדאי להכיר. במדריך הבא נציג אחת ולתמיד עובדות מספריות לגבי מגמות החיפוש במנועי AI ונלמד איך לרתום אותם להגדלת אזכורי המותג והטראפיק לאתר שלנו.Read More
אינסטגרם משיקה את Edits: התשובה של מטא ל-CapCut?
עולם הסרטונים הקצרים מקבל שחקן חדש: אינסטגרם הכריזה על השקת Edits – אפליקציית עריכת וידאו ייעודית שמיועדת ליוצרים שמעוניינים להפיק תכנים ישירות מהטלפון – בקלות, ביעילות ובלי לקפוץ בין אפליקציות שונות.Read More

שיווק באמצעות תוכן: המדריך המקיף מאסטרטגיה ועד ביצוע
שיווק באמצעות תוכן (Content Marketing) הוא גישה שיווקית אסטרטגית המתמקדת ביצירה והפצה של תוכן בעל ערך, רלוונטי ועקבי, במטרה למשוך ולשמר קהל יעד מוגדר היטב – ובסופו של דבר, להניע אותו לפעולה רווחית עבור העסק. בניגוד לפרסום מסורתי שדוחף מסרים באופן ישיר ולעיתים קרובות פולשני, שיווק באמצעות תוכן "מושך" את הלקוחות הפוטנציאליים על ידי מתן
The post שיווק באמצעות תוכן: המדריך המקיף מאסטרטגיה ועד ביצוע appeared first on דניאל זריהן.Read More
עדכון חדש בגוגל: AI Overviews פוגעים ב-CTR האורגני
שני מחקרים חדשים חושפים תופעה מדאיגה: תשובות AI שמופיעות בראש תוצאות החיפוש בגוגל גוזלות את ההקלקות מהאתרים עצמם – גם אם הם מדורגים במקום הראשון. מה זה אומר על העתיד של SEO, ואיך מתמודדים עם זה בעולם שבו האלגוריתם עונה במקום הגולש?Read More

מה זה איש SEO ומה הוא עושה?
בעידן הדיגיטלי הנוכחי, שבו כמעט כל חיפוש מידע, מוצר או שירות מתחיל במנוע חיפוש – בין עם זה גוגל, ChatGPT, או כל כלי אחר, הנוכחות האורגנית (לא ממומנת) של עסק או אתר אינטרנט היא קריטית להצלחתו. כאן נכנס לתמונה תחום ה- SEO (Search Engine Optimization) – תהליך האופטימיזציה של מנועי חיפוש במטרה לשפר את דירוגו
The post מה זה איש SEO ומה הוא עושה? appeared first on דניאל זריהן.Read More

“דף חלופי עם תג קנוני תקין” בגוגל סרץ’ קונסול – מה עושים עם זה?
מכירים את הקטע הזה של "דף חלופי עם תג קנוני תקין" בגוגל סרץ' קונסול (Google Search Console)? דף חלופי עם תג קנוני תקין – ככה תתמודדו עם זה גוגל סרץ' קונסול הוא כלי חיוני לבעלי אתרים ובמיוחד עבור מקדמי אתרים, המספק תובנות לגבי האופן שבו גוגל רואה ומאנדקס את האתר שלכם. לפעמים, בדוח הכיסוי (Index
The post "דף חלופי עם תג קנוני תקין" בגוגל סרץ' קונסול – מה עושים עם זה? appeared first on דניאל זריהן.Read More
קידום קבצי PDF: איך לעשות אופטימזיציה לקבצי PDF באתר
קבצי PDF הפכו לחלק בלתי נפרד מהעולם הדיגיטלי שלנו. אנו משתפים, מורידים וקוראים אותם על בסיס יומיומי – החל ממדריכים טכניים ודוחות מחקר, ועד לקטלוגים וספרים אלקטרוניים. אך בעוד שרבים מתמקדים באופטימיזציה של דפי אינטרנט רגילים (HTML), הפוטנציאל החבוי בקידום קבצי PDF עבור מנועי חיפוש נותר לעתים קרובות מחוץ לתמונה, ויש אתרים שבהם PDF משחקים
The post קידום קבצי PDF: איך לעשות אופטימזיציה לקבצי PDF באתר appeared first on דניאל זריהן.Read More

תגיות מטא: מדריך עם כל מה שצריך לדעת (ועוד קצת)
בעולם הדיגיטלי הצפוף של היום, הנראות וההצגה של האתר שלך במנועי חיפוש וברשתות חברתיות הן קריטיות להצלחה. כאן נכנסות לתמונה תגיות המטא (Meta Tags) הן אולי נראות כמו פרטים טכניים קטנים, אך יש להן השפעה עצומה על קידום אתרים אורגני (SEO), על חוויית המשתמש ועל האופן שבו התוכן שלך משותף ומוצג ברשת. המדריך הזה נועד
The post תגיות מטא: מדריך עם כל מה שצריך לדעת (ועוד קצת) appeared first on דניאל זריהן.Read More

Ubersuggest: המדריך המקיף לכלי ה-SEO והשיווק הדיגיטלי
Ubersuggest (אוברסג'סט) הוא כלי שיווק דיגיטלי פופולרי, שכיום נמצא בבעלות של ניל פאטל (Neil Patel), אחד השמות המוכרים בתעשיית ה-SEO העולמית. הכלי מציע מגוון רחב של פונקציות שמטרתן לסייע למשווקים, בעלי עסקים, בלוגרים ואנשי קידום אתרים מקצועי לשפר את הנוכחות המקוונת שלהם, ובמיוחד את דירוג האתר שלהם במנועי החיפוש. הכלי פועל במודל Freemium – הוא
The post Ubersuggest: המדריך המקיף לכלי ה-SEO והשיווק הדיגיטלי appeared first on דניאל זריהן.Read More
אתר ידידותי למנועי החיפוש: המדריך שיסגור לכם ת’פינה
אתר ידידותי למנועי חיפוש הוא אתר שבנוי ומותאם כך שמנועי חיפוש יוכלו לסרוק (Crawl), לאנדקס (Index) ולהבין (Understand) את תוכנו ביעילות. ככל שהאתר יהיה ברור ומובנה יותר עבור מנועי החיפוש, כך גדל הסיכוי שהוא ידורג גבוה יותר עבור שאילתות חיפוש רלוונטיות, מה שיוביל ליותר תנועה אורגנית (לא ממומנת). להלן המרכיבים העיקריים והפעולות הנדרשות ליצירת אתר
The post אתר ידידותי למנועי החיפוש: המדריך שיסגור לכם ת'פינה appeared first on דניאל זריהן.Read More

מה זה איקומרס (eCommerce)? המדריך המלא למסחר אלקטרוני
קרה לכם שחיפשתם מוצר ספציפי, ובתוך דקות מצאתם אותו בחנות אונליין, הזמנתם אותו בלחיצת כפתור מהספה, והוא הגיע אליכם הביתה כעבור יום-יומיים? סביר להניח שכן… הנוחות המדהימה הזו היא חלק מעולם רחב ומרתק שנקרא איקומרס (eCommerce), או בעברית: מסחר אלקטרוני. מה זה איקומרס (מסחר אלקטרוני)? בפשטות, איקומרס הוא תהליך הקנייה והמכירה של מוצרים או שירותים
The post מה זה איקומרס (eCommerce)? המדריך המלא למסחר אלקטרוני appeared first on דניאל זריהן.Read More

תוכן רזה (Thin Content): המדריך המקיף לזיהוי, טיפול ומניעה
בעולם השיווק הדיגיטלי וקידום האתרים האורגני (SEO), איכות התוכן היא המלך. גוגל ומנועי חיפוש אחרים שואפים לספק למשתמשים את התוצאות הרלוונטיות, המעמיקות והמועילות ביותר לשאילתות שלהם. אחד המכשולים הגדולים בדרך להשגת דירוגים גבוהים וחווית משתמש טובה הוא "תוכן רזה" (Thin Content). מאמר זה יסביר מה זה תוכן רזה, מדוע הוא מזיק ל-SEO, כיצד לזהות אותו,
The post תוכן רזה (Thin Content): המדריך המקיף לזיהוי, טיפול ומניעה appeared first on דניאל זריהן.Read More

תגיות כותרת H1-H6 וקידום אתרים: כל מה שחשוב לדעת
תגיות כותרת (Heading Tags), המסומנות ב-HTML כ-<h1> עד <h6>, הן אבני יסוד בבניית דפי אינטרנט מובנים וקריאים. הן לא רק עוזרות בעיצוב ויזואלי, אלא ממלאות תפקיד קריטי בארגון התוכן, שיפור הנגישות והבנת מבנה הדף על ידי מנועי חיפוש. שימוש נכון בתגיות אלו חיוני ליצירת אתר איכותי וידידותי למשתמש ולמנועי חיפוש, והן מרכיב חשוב בתהליך של
The post תגיות כותרת H1-H6 וקידום אתרים: כל מה שחשוב לדעת appeared first on דניאל זריהן.Read More

קידום אתרים אורגני (SEO) למעסים ומטפלים במגע
בעידן הדיגיטלי, נוכחות חזקה באינטרנט היא קריטית להצלחת כל עסק, כולל קליניקות לעיסוי ומטפלים עצמאיים. קידום אתרים אורגני (SEO – Search Engine Optimization) הוא תהליך אופטימיזציה של האתר שלך ונוכחותך הדיגיטלית כדי להופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש של מנועי חיפוש כמו גוגל, כאשר לקוחות פוטנציאליים מחפשים שירותי עיסוי באזורך (ובכלל). יש לי כבר מדריכים שונים
The post קידום אתרים אורגני (SEO) למעסים ומטפלים במגע appeared first on דניאל זריהן.Read More

מדריך: איך למצוא ארגזים של מילות מפתח שעדיין אין מאמרים עליהם
ברוכים הבאים למדריך המקיף שלי על מציאת "חורים שחורים" בתוכן: איך למצוא מילות מפתח שעדיין אין מאמרים עליהם. בעולם השיווק הדיגיטלי ויצירת התוכן (ובדגש על קידום אורגני מקצועי שמבוסס הרבה מאד על תוכן), אחת המטרות המרכזיות היא להגיע לקהל היעד הנכון עם המידע שהוא מחפש. דרך מצוינת לעשות זאת היא לזהות ולמלא "חורים שחורים" בתוכן
The post מדריך: איך למצוא ארגזים של מילות מפתח שעדיין אין מאמרים עליהם appeared first on דניאל זריהן.Read More

למה אין לידים בעסק? אבחון הסיבות לחוסר המרות באתר או בדף נחיתה
בעידן הדיגיטלי, אתר אינטרנט או דף נחיתה הם כלים חיוניים לגיוס לקוחות פוטנציאליים (לידים). עסקים רבים משקיעים משאבים ניכרים בבניית נכסים דיגיטליים אלו ובקידומם באמצעות קידום אורגני מקצועי בגוגל (SEO), שיווק ממומן (PPC), רשתות חברתיות וערוצים נוספים. אך מה קורה כאשר למרות כל המאמצים וההשקעה, אין מספיק פניות, תיבת המייל נשארת ריקה והטלפון לא מצלצל?
The post למה אין לידים בעסק? אבחון הסיבות לחוסר המרות באתר או בדף נחיתה appeared first on דניאל זריהן.Read More

People Also Ask וקידום אתרים: מדריך צעד-אחר-צעד לתוצאות מדהימות
מהו הפיצ'ר "People Also Ask" (PAA) ומדוע הוא חשוב ל-SEO? "People Also Ask" (או בעברית: "לרוב אנשים מחפשים גם") הוא רכיב דינמי המופיע בדפי תוצאות החיפוש של גוגל (SERP – Search Engine Results Page). הוא מציג תיבה, לרוב מתחת לתוצאה האורגנית הראשונה או בין התוצאות, המכילה רשימת שאלות הקשורות לשאילתת החיפוש המקורית של המשתמש. לחיצה
The post People Also Ask וקידום אתרים: מדריך צעד-אחר-צעד לתוצאות מדהימות appeared first on דניאל זריהן.Read More

חיפושים ללא קליקים (Zero-Click Searches): איך מתמודדים עם זה?
בעולם השיווק הדיגיטלי של היום, אחת התופעות המשמעותיות ביותר שמשנות את כללי המשחק היא עלייתם של "חיפושים ללא קליקים" (Zero-Click Searches). מה הם חיפושים ללא קליקים או Zero Click Searches? מדובר בחיפושים שבהם המשתמש מקבל את המידע שחיפש ישירות בדף תוצאות החיפוש (SERP), ללא צורך ללחוץ על קישור כלשהו ולעבור לאתר חיצוני. מגמה זו התחזקה
The post חיפושים ללא קליקים (Zero-Click Searches): איך מתמודדים עם זה? appeared first on דניאל זריהן.Read More

מנועי חיפוש AI: איך הם עובדים וסקירה על מנועים מובילים
בואו נצלול לעומק העולם המרתק של מנועי חיפוש מבוססי בינה מלאכותית (AI). זהו תחום שמתפתח במהירות מסחררת ומשנה את הדרך בה אנו מחפשים ומוצאים מידע, משנה מאד את התחום של הקידום האורגני ואת עולם השיווק הדיגיטלי כולו. מנועי חיפוש AI – פעולה, שחקנים מרכזיים, עתיד והשפעה על SEO חלק 1: מהם מנועי חיפוש AI וכיצד
The post מנועי חיפוש AI: איך הם עובדים וסקירה על מנועים מובילים appeared first on דניאל זריהן.Read More

בדיקת כמות חיפושים בגוגל: המדריך המלא
אם נתקלתם אי פעם באותה תהייה מטרידה – "כמה אנשים בעצם מחפשים את המילים האלה בגוגל?" אם התשובה היא כן, אתם לא לבד! בעולם הדיגיטלי של היום, להבין מה אנשים מחפשים זה כמו למצוא מפת אוצר עבור העסק שלך. גוגל הוא השער הענק שדרכו מיליוני אנשים צועדים בכל יום, מחפשים מידע, מוצרים או שירותים כמו
The post בדיקת כמות חיפושים בגוגל: המדריך המלא appeared first on דניאל זריהן.Read More
דיווח על תוצאות חיפוש לא רלוונטיות בגוגל: על מה ולמה?
גוגל כמנוע חיפוש, שואפים לספק למשתמשים את תוצאות החיפוש הרלוונטיות, המדויקות והשימושיות ביותר עבור השאילתות שלהם. עם זאת, בהתחשב בכמות העצומה של המידע באינטרנט והמורכבות של הבנת כוונת המשתמש, לעיתים עשויות להופיע תוצאות שאינן רלוונטיות, מטעות, תוצאות ספאם או אפילו פוגעניות. דיווח על תוצאות אלו הוא כלי חשוב העומד לרשות המשתמשים כדי לסייע לגוגל לשפר
The post דיווח על תוצאות חיפוש לא רלוונטיות בגוגל: על מה ולמה? appeared first on דניאל זריהן.Read More

האם (ואיך) אפשר לשלוט על תוצאות החיפוש?
בעידן הדיגיטלי, הנוכחות שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל (ובמנועי חיפוש אחרים) היא לעיתים קרובות הרושם הראשוני והמשמעותי ביותר שיש לאנשים עליכם. אנשים שיכולים להיות מעסיקים או לקוחות פוטנציאליים, בעלי דירה, מועמדים לדייטים ועוד מגוון אפשרויות. השאלה "איך לשלוט על תוצאות החיפוש" היא שאלה מורכבת, מכיוון ש"שליטה" מוחלטת אינה אפשרית במערכת דינמית ומורכבת כמו גוגל (וכל
The post האם (ואיך) אפשר לשלוט על תוצאות החיפוש? appeared first on דניאל זריהן.Read More

איך לבדוק חיפושים פופולריים (והאם זה טוב לקידום אתרים)?
איך לבדוק חיפושים פופולריים בגוגל ובכלל, האם זאת בכלל גישה נכונה (רמז: ברוב המקרים לא ממש) ואיך לגשת לכל הנושא הזה של מציאת ביטויים עבור תהליך קידום אורגני? על כך ועוד – במדריך הנוכחי. מחקר מילות מפתח הוא אחד מאבני היסוד של כל אסטרטגיית SEO מוצלחת. עם זאת, הגישה המסורתית של "לכוון למילות המפתח הפופולריות
The post איך לבדוק חיפושים פופולריים (והאם זה טוב לקידום אתרים)? appeared first on דניאל זריהן.Read More