דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.

אחסון אתרים ללא הגבלה – האמנם? מה זה אומר באמת?

אז מה הסיפור עם אחסון אתרים ללא הגבלה? למרות שזה ממש לא תחום ההתמחות שלי, אבל אני נשאל מדי פעם בתור איש קידום אתרים על חברות אחסון אתרים, מחירים וכדומה – ומדי פעם צצה גם שאלה על אחסון אתרים בלתי מגבל. קצת רקע על אחסון אתרים פעם אחסון אתרים היה דבר יקר למדי וחברות אחסון The post אחסון אתרים ללא הגבלה – האמנם? מה זה אומר באמת? appeared first on דניאל זריהן.Read More
זה לא יהיה מוגזם להגיד ש-ChatGPT הצליח לזעזע לחלוטין את תחום ה-SEO. לא מדובר רק באיום על גוגל עצמה שמיהרה להוציא לשוק את Bard, אלא
אחד הנושאים הפחות מדוברים ב-On Page SEO הם קישורים פנימיים בתוך תוצאות החיפוש, או כפי שגוגל מכנה אותם Sitelinks. אז מהם ה-Sitelinks ואיך הם נראים?
במדריך הבא אסביר בהרחבה מה זה CTR ואיך זה תורם לקידום האורגני של האתר בגוגל (SEO). אז מה זה CTR? CTR – Click Through Rate
E-E-A-T הן ראשי תיבות שנטבעו על ידי גוגל עבור מעריכי האיכות האנושיים שלה. המעריכים האנושיים בודקים את האיכות של תוצאות החיפוש באופן ידני ועוזרת לגוגל להבין איך לשפר את האלגוריתם שלה. כבר מספר שנים שמדדי ה-EEAT הם חלק משמעותי מעולם ה-SEO, וכל מומחה של קידום אתרים חייב להכיר אותם היטב. אם אתם עוסקים בתחום של The post מה זה E-E-A-T ולמה זה כל כך חשוב כיום? appeared first on דניאל זריהן.Read More
אז האם יש דבר כזה סודות קידום אתרים? בניגוד למקצועות מסוימים בהם אפשר "ללכת לפי הספר", להיות טוב ולהצליח רק על סמך מילוי ההוראות באופן מדויק ובתוספת מוסר עבודה גבוה, בתחום קידום האתרים הכישורים שנדרשים לא תמיד ברורים למי שלא מגיע מהתחום. יש לכך כמה סיבות טובות: מדובר בתחום ספקולטיבי שאין בו ספר הוראות מוסכם The post סודות מקדמי אתרים: 10 דרכים להפוך למקדמי אתרים טובים יותר appeared first on דניאל זריהן.Read More
אם יצא לכם להתעסק בכל מה שקשור לבניית קישורים כבעלי אתרים או כמי שמספק שירותי קידום לאחרים, בוודאי שמתם לב שבשנים האחרונות ישנו שיווק אגרסיבי מאוד של הצעות לרכישת קישורים או מאמרים מאתרים "באיכות הגבוהה ביותר". אז מה השתנה מאותם הזמנים בהם כולם רק רצו להחליף קישורים? למה היום ההחלפות האלו כבר פחות עובדות והאם The post למה כולם היום מוכרים קישורים ועד כמה זה באמת אפקטיבי? appeared first on דניאל זריהן.Read More
אחת ההתלבטויות הקלאסיות של לקוחות שעושים סקר שוק בין כמה מקדמי אתרים או כבר קידמו את האתר שלהם בעבר היא האם לקנות "חבילת קידום אתרים" שאפשר לכמת אותה למספרים או לתת למקדם חופש פעולה לקדם את האתר באופן שהוא רואה לנכון ולשלם סכום קבוע (ריטיינר). להתלבטות הזו יש גם קשר ישיר לשאלה כמה קישורים או The post קידום אתרים – מתי זה יותר מדי? appeared first on דניאל זריהן.Read More
בהתבסס על דירוג התנועה של Alexa, יוטיוב הוא האתר השני עם התנועה הכי גדולה ברשת האינטרנט, מיד אחרי גוגל. למרבה הצער, הרבה משווקים דיגיטליים עדיין מתייחסים ליוטיוב כמו לכל אתר מדיה חברתית אחר. אך הצלחה ביוטיוב אינה קשורה רק בפרסום תוכן, אלא אופטימיזציה של קידום הערוץ היוטיוב שלך עם התוכן שלך יביא לך תוצאות מנצחות The post אופטימיזציה לסרטוני יוטיוב: שיפור דירוג הערוץ והסרטונים שלכם ביוטיוב appeared first on דניאל זריהן.Read More
יש תכונה אחת שמאפיינת כמעט את כלל הצרכנים בעולם הדיגיטל, צעירים ומבוגרים, בעלי אורייטציה טכנולוגית וגם כאלו שלא: האנשים האלו הם פשוט עצלנים גמורים. כלומר, בכל הנוגע לחיים הפרטיים שלהם, בהחלט ייתכן שמדובר באנשים שקמים מוקדם מאוד בבוקר, ועובדים קשה למחייתם, מטפלים בילדים או בהורים קשישים, ומשאירים לעצמם מעט מאוד זמן פנוי. אולם בכל הקשור The post קריאה לפעולה / הנעה לפעולה: בלי זה, מה האתר שלך שווה? appeared first on דניאל זריהן.Read More

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

דילוג לתוכן