דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.

איך כותבים מאמר קידום אתרים? (חושף את “הסוד”!)

אז איך באמת כותבים מאמר לקידום אתרים? "הסוד" שמסתתר מאחורי התוכן האיכותי כשמדברים על "מאמר לקידום אתרים", נדמה שמדובר באיזה סוד כמוס של קידום אורגני, כמו מתכון מיוחד שמשפר אוטומטית את הדירוג בגוגל. אבל האמת היא שאין באמת דבר כזה. אתרי אינטרנט רבים מצליחים להשיג דירוגים גבוהים בתוצאות החיפוש מבלי שהם בבעלות מקדמי אתרים או The post איך כותבים מאמר קידום אתרים? (חושף את "הסוד"!) appeared first on דניאל זריהן.Read More
בעולם הטכנולוגיה המתפתח במהירות, יצירת תמונות באמצעות בינה מלאכותית (AI) הפכה לכלי רב עוצמה שמשרת מגוון עצום של תחומים – ממדיה חברתית, דרך עיצוב גרפי ועד מחקר מדעי. אבל איך בפועל מתבצעת יצירת תמונות עם בינה מלאכותית (מחולל תמונות AI, אם תרצו), אילו כלים קיימים בשוק ואילו מהם באמת שווים את הזמן והכסף שלכם? הכנתי The post יצירת תמונות עם בינה מלאכותית: איך זה עובד, ואילו כלים הכי מומלצים? appeared first on דניאל זריהן.Read More
יחס המרה או אחוז המרה (Conversion Rate) הוא אחד המונחים המרכזיים בעולם השיווק הדיגיטלי, וככל הנראה גם אחד המדוברים ביותר. הוא מייצג את אחוז המבקרים באתר או באפליקציה שהשלימו פעולה מסוימת, כמו רכישה, הרשמה או מילוי טופס. אם אתם בעלי אתר או מנהלי שיווק, אתם בטח שואלים את עצמכם, "כמה מהגולשים שלי אכן מבצעים את The post מה זה יחס המרה, איך מחשבים אותו (וגם איך לשפר אותו)? appeared first on דניאל זריהן.Read More
מילות מפתח (Keywords) הן אותם מילים או ביטויים שהמשתמשים מקלידים במנועי חיפוש, כמו גוגל, כדי למצוא מידע, מוצרים או שירותים. עבור בעלי עסקים, משווקים או כותבי תוכן, מילות המפתח מהוות כלי חשוב להבנה מה מעניין את הקהל ואיך אפשר להופיע בתוצאות החיפוש כשהם מחפשים את המידע הזה. איך משתמשים במילות מפתח? כאשר ניגשים לכתיבת תוכן The post מה זה מילות מפתח (Keywords)? המדריך שיעשה לכם סדר appeared first on דניאל זריהן.Read More
אין ספק שמאז פרצה לחיינו בטירוף, בינה מלאכותית (AI) משנה את חוקי המשחק בשיווק הדיגיטלי ובתחום קידום האתרים (SEO). השימוש בטכנולוגיות AI מאפשר למשווקים לנתח כמויות עצומות של נתונים, לשפר תהליכים אוטומטיים ולהתאים מסרים באופן אישי ללקוחות, אך לצד ההבטחות הגדולות קיימים גם אתגרים וסיכונים לא מבוטלים. מה שעלול להיראות כפתרון קסם, טומן בחובו מגבלות The post חסרונות של בינה מלאכותית בהקשר של SEO ושיווק דיגיטלי appeared first on דניאל זריהן.Read More
וויקס (Wix) היא אחת הפלטפורמות המובילות לבניית אתרים, המיועדת בעיקר למי שמחפש פתרון מהיר, נוח, וקל לשימוש. מדובר בשירות מבוסס ענן, המציע ממשק Drag & Drop ("גרירה ושחרור") אינטואיטיבי, שמאפשר לכל אחד לבנות אתר ללא צורך בידע טכני קודם. עם זאת, כמו בכל פלטפורמה, ישנם יתרונות וחסרונות שחשוב להכיר לפני שמחליטים אם וויקס היא הבחירה The post בניית אתרים בוויקס: יתרונות וחסרונות (שחובה להכיר!) appeared first on דניאל זריהן.Read More
"נסרק אבל לא נכלל באינדקס" זוהי סוג של הודעה שמנהלי אתרים עשויים להיתקל בה כאשר הם משתמשים בכלי Google Search Console כדי לעקוב אחרי האתר שלהם. המשמעות הבסיסית של ההודעה היא שגוגל סרקה את הדף הספציפי, כלומר היא מודעת לקיומו, אך החליטה שלא לכלול אותו באינדקס, כלומר לא להציג אותו בתוצאות החיפוש. למה זה קורה? The post "נסרק אבל לא נכלל באינדקס": מה עושים עם הקשקוש הזה? appeared first on דניאל זריהן.Read More
דמיינו לרגע עולם שבו כל המשימות המשעממות והחזרתיות בעבודה שלכם נעלמות כלא היו. נשמע כמו חלום רחוק? לא בהכרח. בעידן של טרנספורמציה דיגיטלית, כלים כמו
בעולם הטכנולוגיה המתפתח במהירות, חדשנות היא המפתח להישרדות ושגשוג. לאחרונה, OpenAI, החברה שעומדת מאחורי ChatGPT ואחת המובילות בתחום הבינה המלאכותית, הכריזה על פיתוח מנוע חיפוש
בעידן הדיגיטלי המתפתח במהירות, כלי בינה מלאכותית (AI) הפכו לחלק בלתי נפרד מעולם השיווק הדיגיטלי ופיתוח התוכן. אחד המרכיבים החשובים ביותר בשימוש יעיל בכלי AI

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

דילוג לתוכן