עשהאל דרייר, מוביל את קהילת מקדמי האתרים הגדולה בישראל, חי ונושם SEO כבר למעלה מ-7 שנים, בעלים של סוכנות לשיווק דיגיטלי המונה כ-1,500 לקוחות, מנהל 60 עובדים ומחזורים של מיליונים, מוביל את לקוחותיו לשפע כלכלי.

ניהול לידים – הבסיס לעסק מצליח

אני מדבר הרבה בבלוג שלי על קידום אתרים אורגני, ועל היתרון המרכזי שהוא מייצר לבית העסק: לידים איכותיים ובשלים יותר. רק שצריך לזכור שגם אם
כתבתי לא מעט על קידום אתרים, אבל לא עסקתי עד היום בהפך הגמור: דיס קידום אתרים, כלומר, בפעילות אקטיבית שמטרתה להשפיע לרעה על הדירוגים של
יושבים? דמיינו את המצב הבא: אתם נכנסים לדיגיפארם, ומבצעים את ההזמנה התקופתית שלכם כדי לממש את אסטרטגיית התוכן שלכם. כעבור מספר ימים, אתם מקבלים את
מאז שהשקנו את השירות החדש שלנו, ליצירת תוכן מבוסס בינה מלאכותית, רבים פונים אלי ומתלבטים איזה סוג שירות יתאים לצרכים שלהם בצורה הטובה ביותר: תוכן
אחד מכותבי התוכן שלי סיפר לי פעם, שביום מסוים הזמינו ממנו שני לקוחות שונים כמעט את אותו סוג של מאמר: הלקוח הראשון ביקש ממנו מאמר
המידע שאציג כאן מיועד למי שכבר מבין, שקישורים חיצוניים מאתרים רלוונטיים וסמכותיים, הם אחד הפקטורים הכי משמעותיים שאתם יכולים לטפל בהם כדי לשפר את הנוכחות
״אני לא אשכח את התמונה הסוריאליסטית הזאת, של עובדת המזנון ביום האחרון שלה לעבודה, בוהה בעיניים כלות במכונת הסנדוויצים שהגיעה להחליף אותה. במשך כמה עשרות
קרה לכם פעם שפרויקט הקידום שלכם היה מוצלח במיוחד, השיג את כל המטרות שלו בזמן קצר, בתקציב מצומצם, ייצר תנועה רלוונטית של גולשים לאתר, שמר
קידום אתרים ומיתוג הם תהליכים השלובים זה בזה. בזמן שתהליך קידום אתרים מרכז את אוסף המאמצים לייצר תנועה אורגנית של גולשים לאתר, מיתוג הוא המאמץ
עבורי, איכות חיים זה דבר חשוב מאוד שאני לא מוכן להתפשר עליו! לדוגמא: אני באופן אישי מאוד מאוד לא אוהב לנהוג. אני לא מתחבר לתרבות

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

דילוג לתוכן