הבלוג של Fialkov Digital – מאמרים ומדריכים על שיווק וקידום אתרים. בואו ללמוד איך לשווק כמו מקצוענים עם מדריכים על מערכת הפרסום של פייסבוק, גוגל, טיקטוק, טאבולה, אאוטבריין, קידום אורגני, גוגל אנליטיקס ועוד.
בעולם משתנה במהירות של מונטיזציה דיגיטלית, מפרסמים ובעלי אתרים מחפשים דרכים חדשות להפיק ערך גבוה יותר מהתנועה שלהם. בעוד שפרסום תצוגה, SEO ותוכניות שותפים היו
בעולם מונטיזציית התנועה הדיגיטלית, RSOC (חיפוש קשור לתוכן) הפך לכלי חזק עבור מפרסמים ובעלי אתרים שמחפשים להפיק ערך גבוה יותר מהתנועה. אך כמו בכל אסטרטגיה,
קמפיינים מסוג RSOC (חיפוש קשור לתוכן) צוברים פופולריות כאסטרטגיה משתלמת עבור משווקים דיגיטליים. הם משלבים בין פרסום נייטיב לתוצאות חיפוש שמייצרות רווח, ומאפשרים למפרסמים ולבעלי
בעולם השיווק הדיגיטלי שמתפתח בקצב מהיר, Native-to-Search Arbitrage הפך לטכניקה יעילה במיוחד להפקת רווחים. מדובר בשיטה חכמה שבה מפרסמים מרוויחים על ידי ניצול הפערים בעלות
בשוק הדיגיטלי של היום, שמונע על ידי ביצועים ומדידה, מודל RSOC (חיפוש קשור לתוכן) הפך לאחת הדרכים העוצמתיות ביותר להרוויח מתנועה בתשלום. הוא מאפשר למפרסמים
גלה את הסיבות המרכזיות לכישלון קמפיינים RSOC וכיצד לתקן אותן. שפר מעקב, רלוונטיות ועמידה בכללים כדי להשיג ביצועים טובים יותר והחזר גבוה יותר על ההשקעה.
הפוסט