שוקי מן נותן שירות בתחום האנליטיקס ללקוחות גדולים בארץ ובחו”ל. במקביל הוא מארגן את כנס All Things DATA, ומעביר קורסים בתחום האנליטיקס ליותר מ-800 סטודנטים

#data_shorts – איך לעבוד עם סביבות פיתוח בתג מנג׳ר

הנה שאלה שחוזרת על עצמה לא מעט – איך לעבוד עם סביבת פיתוח בתג מנג׳ר. סביבת פיתוח היא בעצם העתק של האתר שיושב בכתובת שונה,
השאלה הזו חוזרת על עצמה הרבה, והתשובה עליה לא ממש טריוויאלית. יצרתי דוח מסוג פאנל בדוחות ה-explorations. השלב הראשון של הפאנל הוא ביקור בעמוד הבית,
מהיום שבו גוגל אנליטיקס 4 יצא לאוויר העולם, עוד לפני שהיוניברסל הפסיק לפעול, אנשים לא מפסיקים לחפש תחליפים ל-GA4. האמת? צודקים. זה שהתרגלנו לעבוד עם
טיפ השבוע יוקדש לפייסבוק. אם אתם מביאים לאתר טראפיק מפייסבוק, תוכלו למצוא בדוח ה-Acquisition שלכם הרבה שורות שמתייחסות לפייסבוק: גם אם אתם מתייגים את כל
אחת השאלות הנפוצות בגוגל אנליטיקס 4, זה איך מתקנים את ה-unassigned שמופיע בדוחות: הרבה חושבים שמדובר במידע חסר שלא נקלט, כמו not set או not
אני רוצה להתחיל סדרה חדשה של ״קצרים״ – שאלות שחוזרות על עצמן שוב ושוב, ואין הצדקה לכתוב פוסט שלם כדי לענות עליהן. קראתי לסדרה data_shorts,
בזמן האחרון גוגל שולחים הרבה מיילים בהולים לכל מי שמפרסם בגוגל אדס, ובהם הם קוראים למפרסמים לעבור למדידה של enhanced conversions. אם יש לכם פרסום
בסרטון הקרוב אני רוצה להראות לכם איך לערוך דוחות בגוגל אנליטיקס 4. הרבה פעמים יש דוחות מסויימים שאנחנו ניגשים אליהם שוב ושוב, ובכל פעם שאנחנו פותחים אותם אנחנו צריכים להתאים את הדוח כדי שיראה כמו שאנחנו רוצים. במקום זה יש דרך פשוטה לערוך את הדוח כדי שבכל פעם שנפתח אותו – נראה ישר את מה The post סרטון הדרכה: כך תתאימו את הדוחות בגוגל אנליטיקס 4 לצרכים שלכם appeared first on ליקספיקס - גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה. Read More
את אלמנטור כולם מכירים, אז אני אגש ישר לעניין. איך עוקבים אחרי שליחת טפסים באלמנטור באמצעות גוגל תג מנג׳ר? המטרה היא לא רק לשלוח איוונטים לאנליטיקס, אלא גם כדי שנוכל לשלוח את קודי ההמרה שלנו לגוגל אדס, פייסבוק, טיקטוק וכו׳ למי שלא יודע, כשיוצרים טופס באלמנטור אפשר להגדיר מה יקרה אחרי שליחה מוצלחת. אפשרות אחת The post מעקב אחרי שליחת טפסים באלמנטור באמצעות גוגל אנליטיקס ותג מנג׳ר appeared first on ליקספיקס - גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה. Read More
ב-.3.6.2024 הולכים לחול כללים חדשים שיחייבו את כל מי שמפרסם באיחוד האירופי (EEA) לעבוד עם ה-Consent Mode של גוגל. לרגל ה״מאורע״, קיימתי וובינר מיוחד ובו

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

דילוג לתוכן