טיפ השבוע יוקדש לפייסבוק. אם אתם מביאים לאתר טראפיק מפייסבוק, תוכלו למצוא בדוח ה-Acquisition שלכם הרבה שורות שמתייחסות לפייסבוק: גם אם אתם מתייגים את כל הלינקים שלכם עם UTM, זה עדיין יופיע. אז מאיפה מגיע הטראפיק הזה? ובכן, נורא פשוט. בכל פעם שגולש מקליק על לינק שמוציא אותו החוצה מפייסבוק, פייסבוק מעבירה אותו ל-URL “ביניים״
The post #data_shorts – למה פייסבוק מופיעה כל כך הרבה פעמים בדוח מקורות התנועה בגוגל אנליטיקס? appeared first on ליקספיקס - גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה. Read More
שוקי מן נותן שירות בתחום האנליטיקס ללקוחות גדולים בארץ ובחו"ל.
במקביל הוא מארגן את כנס All Things DATA, ומעביר קורסים בתחום האנליטיקס ליותר מ-800 סטודנטים