האם כדאי לשים פרמטרים של UTM כדי למדוד קישורים פנימיים בתוך האתר? #data_shorts

.

אני רוצה להתחיל סדרה חדשה של ״קצרים״ – שאלות שחוזרות על עצמן שוב ושוב, ואין הצדקה לכתוב פוסט שלם כדי לענות עליהן. קראתי לסדרה data_shorts, ואפילו עיצבתי תמונה נחמדה באמצעות ChatGPT 😉 והפעם – איך לעקוב אחרי באנרים פנימיים בתוך האתר. לדוגמא – אני גולש ב-ynet, ומגיע לאזור עם הפרסומות של טאבולה. אחת הפרסומות מובילה The post האם כדאי לשים פרמטרים של UTM כדי למדוד קישורים פנימיים בתוך האתר? #data_shorts appeared first on ליקספיקס - גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה. Read More
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

שוקי מן נותן שירות בתחום האנליטיקס ללקוחות גדולים בארץ ובחו"ל.
במקביל הוא מארגן את כנס All Things DATA, ומעביר קורסים בתחום האנליטיקס ליותר מ-800 סטודנטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לפוסטים נוספים:

שווה בדיקה

שווה בדיקה

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

פוסטים אחרונים

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

דילוג לתוכן