אני רוצה להתחיל סדרה חדשה של ״קצרים״ – שאלות שחוזרות על עצמן שוב ושוב, ואין הצדקה לכתוב פוסט שלם כדי לענות עליהן. קראתי לסדרה data_shorts, ואפילו עיצבתי תמונה נחמדה באמצעות ChatGPT 😉 והפעם – איך לעקוב אחרי באנרים פנימיים בתוך האתר. לדוגמא – אני גולש ב-ynet, ומגיע לאזור עם הפרסומות של טאבולה. אחת הפרסומות מובילה
The post האם כדאי לשים פרמטרים של UTM כדי למדוד קישורים פנימיים בתוך האתר? #data_shorts appeared first on ליקספיקס - גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה. Read More
שוקי מן נותן שירות בתחום האנליטיקס ללקוחות גדולים בארץ ובחו"ל.
במקביל הוא מארגן את כנס All Things DATA, ומעביר קורסים בתחום האנליטיקס ליותר מ-800 סטודנטים