6 דברים שלמדתי מקים קרדשיאן על פרסום (ואיך כל זה קשור לבניית אתרי אינטרנט?)

.

סמל של תרבות טראש או אשת עסקים ואשת שיווק גאונה? קים קרדשיאן היא אישיות מרתקת ושנוייה במחלוקת. אנחנו רוצים להתמקד בה בגלל האופן בו היא מזהה טרנדים ומובילה מגמות. במאמר זה ניגע בדרך בה היא מנצלת את הכלים הטכנולוגים לצורכי הפרסום והשיווק שלה, ונראה כיצד ניתן להשתמש בכלים האלה באתר האינטרנט שלנו. Read More
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

אלחנן לבבי, מנהל סטודיו האייל, בעל ניסיון של 12 שנה בפיתוח וסקרנות כמעט אובססיבית ללמידה והתחדשות. מפתח אתרים, חי את החיבור שבין קוד ועיצוב. מאמין שחוויית משתמש טובה היא המפתח להצלחה בעולם הדיגיטלי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לפוסטים נוספים:

שווה בדיקה

שווה בדיקה

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

פוסטים אחרונים

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

דילוג לתוכן