בעולם הדינמי והתחרותי של קידום אתרים אורגני מקצועי בגוגל (SEO), כל מקדם אתרים ובעל עסק מחפש את היתרון שיציב אותו מעל המתחרים. לאורך השנים, אחד ה"גביעים הקדושים" של עולם ה-SEO היה ה-Exact Match Domain (EMD) – דומיין שתואם בדיוק למילת המפתח הרווחית ביותר בתחום. הרעיון היה פשוט ומפתה: אם מישהו מחפש "אינסטלטור בתל אביב", וכתובת
The post האם דומיין EMD עדיין משנה ל-קידום? (Exact Match vs. Partial Match) appeared first on דניאל זריהן.Read More
דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.