ברוכים הבאים למדריך המקיף שלי על מציאת "חורים שחורים" בתוכן: איך למצוא מילות מפתח שעדיין אין מאמרים עליהם. בעולם השיווק הדיגיטלי ויצירת התוכן (ובדגש על קידום אורגני מקצועי שמבוסס הרבה מאד על תוכן), אחת המטרות המרכזיות היא להגיע לקהל היעד הנכון עם המידע שהוא מחפש. דרך מצוינת לעשות זאת היא לזהות ולמלא "חורים שחורים" בתוכן
The post מדריך: איך למצוא ארגזים של מילות מפתח שעדיין אין מאמרים עליהם appeared first on דניאל זריהן.Read More
דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.