למה אין לידים בעסק? אבחון הסיבות לחוסר המרות באתר או בדף נחיתה

.

בעידן הדיגיטלי, אתר אינטרנט או דף נחיתה הם כלים חיוניים לגיוס לקוחות פוטנציאליים (לידים). עסקים רבים משקיעים משאבים ניכרים בבניית נכסים דיגיטליים אלו ובקידומם באמצעות קידום אורגני מקצועי בגוגל (SEO), שיווק ממומן (PPC), רשתות חברתיות וערוצים נוספים. אך מה קורה כאשר למרות כל המאמצים וההשקעה, אין מספיק פניות, תיבת המייל נשארת ריקה והטלפון לא מצלצל? The post למה אין לידים בעסק? אבחון הסיבות לחוסר המרות באתר או בדף נחיתה appeared first on דניאל זריהן.Read More
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לפוסטים נוספים:

שווה בדיקה

שווה בדיקה

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

פוסטים אחרונים

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

דילוג לתוכן