גוגל כמנוע חיפוש, שואפים לספק למשתמשים את תוצאות החיפוש הרלוונטיות, המדויקות והשימושיות ביותר עבור השאילתות שלהם. עם זאת, בהתחשב בכמות העצומה של המידע באינטרנט והמורכבות של הבנת כוונת המשתמש, לעיתים עשויות להופיע תוצאות שאינן רלוונטיות, מטעות, תוצאות ספאם או אפילו פוגעניות. דיווח על תוצאות אלו הוא כלי חשוב העומד לרשות המשתמשים כדי לסייע לגוגל לשפר
The post דיווח על תוצאות חיפוש לא רלוונטיות בגוגל: על מה ולמה? appeared first on דניאל זריהן.Read More
דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.