בעידן הדיגיטלי, לא כל אתר הוא מה שהוא נראה. בין אם אתם בעלי עסקים, משווקים, יזמים, חוקרים, או פשוט סקרנים, המידע שאתם יכולים לאסוף על אתרים יכול להיות קריטי. לפעמים מדובר בשאלה של אמינות ובטיחות, למשל לפני שמשתפים פעולה עם אתר לא מוכר, רוכשים ממנו מוצר, או מפרסמים בו. במקרים אחרים, מדובר על תחרות עסקית,
The post כלים לבדיקת אתרים: איך לבדוק אתרים כמו מקצוענים appeared first on דניאל זריהן.Read More
דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.