אם יצא לכם לבדוק את הדוחות של גוגל אנליטיקס בניסיון להבין באילו מילות מפתח משתמשים כדי להגיע לאתר שלכם, בוודאי נתקלתם בבעיה: רוב מילות המפתח פשוט אינן מוצגות. במקום מידע מפורט, אתם רואים את הביטוי המסתורי (Not Provided) – ולמעשה נשארים בלי תשובות ברורות. אז למה זה קורה? איך אפשר בכל זאת לקבל נתונים על
The post למה לא רואים מילות מפתח בגוגל אנליטיקס – ומה עושים במקום? appeared first on דניאל זריהן.Read More
דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.