כשאתם מציגים מודעה בעיתון, בטלוויזיה או בשלט חוצות ברחבי העיר – יש לזה מחיר. הדבר תקף גם כשאתם מעלים מודעות באתרים מקוונים – אתם צריכים לשלם עבור השטח הזה. מחיר לקליק מוגדר כסוג של פרסום דיגיטלי בו אתם משלמים בכל פעם שמישהו לוחץ על המודעה שלכם. CPC הוא מדד המוזכר לעיתים קרובות בעולם השיווק הדיגיטלי
The post CPC – מהי עלות לקליק ואיך זה עובד? appeared first on דניאל זריהן.Read More
דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.