שכתוב טקסטים / מאמרים: מתי לא, מתי כן ומהן החלופות

.

כשאנחנו מדברים על שכתוב מאמרים או טקסטים, אנחנו צריכים להפריד בין שני תרחישים שונים: שכתוב טקסט של מאמרים מאתרים שלכם לתוך אתרי לקוחות או אתרים חדשים שאתם מקימים. מדובר בעניין לגיטימי, אבל כמו שאני אסביר בהמשך, גם אותו צריך לדעת לעשות כמו שצריך. המקרה המורכב יותר: העתקת טקסטים קיימים ו"סיבוב" (Spinning) שלהם על ידי ערוב The post שכתוב טקסטים / מאמרים: מתי לא, מתי כן ומהן החלופות appeared first on דניאל זריהן.Read More
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לפוסטים נוספים:

שווה בדיקה

שווה בדיקה

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

פוסטים אחרונים

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

דילוג לתוכן