בעולם קידום האתרים, קישורים חיצוניים נחשבים מאז ומעולם לאחד הגורמים החשובים ביותר לשיפור מיקומי האתר במנועי החיפוש. אך מה קורה כאשר הקישורים האלו מתחילים לפגוע באתר שלנו במקום להועיל לו? בדיוק כאן נכנס המושג המעט מאיים: קישורים רעילים (Toxic Links). קישורים רעילים הם קישורים שמגיעים ממקורות לא איכותיים או מפוקפקים, ויכולים לגרום לנזק ממשי לדירוג
The post קישורים רעילים (Toxic Links): שווה התייחסות או שזה חרטוט? appeared first on דניאל זריהן.Read More
דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.