מה זה יחס המרה, איך מחשבים אותו (וגם איך לשפר אותו)?

.

יחס המרה או אחוז המרה (Conversion Rate) הוא אחד המונחים המרכזיים בעולם השיווק הדיגיטלי, וככל הנראה גם אחד המדוברים ביותר. הוא מייצג את אחוז המבקרים באתר או באפליקציה שהשלימו פעולה מסוימת, כמו רכישה, הרשמה או מילוי טופס. אם אתם בעלי אתר או מנהלי שיווק, אתם בטח שואלים את עצמכם, "כמה מהגולשים שלי אכן מבצעים את The post מה זה יחס המרה, איך מחשבים אותו (וגם איך לשפר אותו)? appeared first on דניאל זריהן.Read More
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לפוסטים נוספים:

שווה בדיקה

שווה בדיקה

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

פוסטים אחרונים

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

דילוג לתוכן