אין ספק שמאז פרצה לחיינו בטירוף, בינה מלאכותית (AI) משנה את חוקי המשחק בשיווק הדיגיטלי ובתחום קידום האתרים (SEO). השימוש בטכנולוגיות AI מאפשר למשווקים לנתח כמויות עצומות של נתונים, לשפר תהליכים אוטומטיים ולהתאים מסרים באופן אישי ללקוחות, אך לצד ההבטחות הגדולות קיימים גם אתגרים וסיכונים לא מבוטלים. מה שעלול להיראות כפתרון קסם, טומן בחובו מגבלות
The post חסרונות של בינה מלאכותית בהקשר של SEO ושיווק דיגיטלי appeared first on דניאל זריהן.Read More
דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.