למרות אין ספור עדכונים שבוצעו באלגוריתמים של מנועי החיפוש השונים – תוכן נשאר פקטור מרכזי וחשוב בכל פרויקט קידום אתרים. תוכן הוא למעשה הסיבה אליה ביקש הגולש להגיע מראש לאתר. חווית משתמש, סמכות, התאמה למובייל ועוד מאות פרמטרים אחרים הם חשובים, כמובן, אבל המשתמש עצמו מגיע לאתר בעיקר על מנת לקבל מענה לשאילתא שביצע במנוע
The post מהו תוכן ירוק עד (Evergreen) ולמה הוא מאד חשוב? appeared first on דניאל זריהן.Read More
דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.