בעולם השיווק הדיגיטלי, אנו (חלקנו לפחות) משקיעים משאבים כדי להבין את כוונת המשתמש. אנו חוקרים מילות מפתח, מנתחים דוחות ב-סרץ' קונסול של גוגל, ומנסים לפענח את האלגוריתמים המורכבים של גוגל. כל זאת, במטרה אחת מרכזית: להבין מה הקהל שלנו רוצה, ולהעניק לו את זה. אבל יש גם דרך אחרת, שרובנו מזניחים או לא חושבים עליה
The post חיפוש פנימי באתר: איך להוציא מזה את המקסימום לצרכי SEO appeared first on דניאל זריהן.Read More
דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.