ביל גייטס היה זה שכתב פעם שהתוכן הוא המלך, ומאז כולם פחות או יותר מתייחסים אל התוכן בתור הדבר הקדוש ביותר בנוגע לקידום אתרים, ולא משנה כלל שביל גייטס כתב את המשפט הזה בשנת 95' עוד שגוגל היו בשא"ש 🙂 אבל האמת היא שגם התוכן הכי טוב בעולם לא שווה הרבה בלי מילות מפתח רלוונטיות
The post קידום אתרים זנב ארוך: למה הלונגטייל (קידום ביטויי זנב ארוך) הוא המלך? appeared first on דניאל זריהן.Read More
דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.