מסע לקוח – הגדרה כשמדברים על "מסע לקוח" מתכוונים לסדרה של שלבים מהרגע בו לקוח נעשה מודע למוצר, מותג או חברה מסוימת ועד לרגע שבו הוא מבצע את הרכישה. באופן כללי ישנו דמיון רב בין מסע הלקוח לבין משפך שיווקי, אך כשאנחנו חושבים על מסע הלקוח, עלינו להיכנס אל התהליך מנקודת מבטו של הלקוח ולא
The post מה זה מסע לקוח ולמה חשוב להבין את זה כחלק מהאסטרטגיה של השיווק appeared first on דניאל זריהן.Read More
דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.