כשכל כך הרבה תנועה באינטרנט זורמת היום דרך הרשתות החברתיות, סביר להניח שבשלב כזה או אחר תרצו לעשות שימוש בקמפיינים ממומנים, ולא רק באלו של גוגל. לא משנה באיזו רשת אתם מפרסמים, כמעט בכל הרשתות אפשר לבחור להפנות את הגולש לדף נחיתה חיצוני. המטרה של דף הנחיתה היא לגרום לגולש לעבור המרה, בדרך כלל דרך
The post כתיבת תוכן לדפי נחיתה: איך להוציא מדפי הנחיתה את המקסימום? appeared first on דניאל זריהן.Read More
דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.