גאנט הוא טכניקה שהפכה לכורח המציאות בעידן שבו אנחנו חשופים כל יום למאות אם לא אלפי תכנים חדשים ומי שרוצה להישאר רלוונטי חייב ליצור עוד ועוד תוכן. פעם היינו מנהלים את התוכן שלנו דרך קבצי אקסל ומיילים, אבל מכיוון שאנחנו גם חייבים לעדכן את כל הגאנט הזה בצורה נוחה, רוב אנשי התוכן, אנשי ה-SEO ומנהלי
The post גאנט תוכן: איך להכין תכנית תוכן אפקטיבית לעסק שלכם שנים קדימה appeared first on דניאל זריהן.Read More
דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.