עלי אתרים רבים (ולצערי גם לא מעט חברות קידום) שבויים עדיין בקונספט שמחקר מילות מפתח = בחירת ביטויים לקידום בגוגל אבל האמת היא שמחקר מילות מפתח באמצעות מערכות קלאסיות למחקר מילות מפתח (SEMRush,ahrefs וכמובן Google Keyword Planner) הוא רק השלב הראשון. אם ניקח את כל הביטויים לאחר המחקר מבלי לסנן אותם כלל, סביר להניח שחלק
The post איך לבחור ביטויים לקידום בגוגל appeared first on דניאל זריהן.Read More
דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.