כשאומרים לבעלי עסקים "פרסום בגוגל", סביר להניח שכל אחד מהם יחשוב על משהו אחר, כשהרוב מכיר לפחות את הקידום האורגני והקידום הממומן (אם כי לא בהכרח את כל ההבדלים). אך למען האמת אלו כיום לא הערוצים היחידים. אם נסתכל על ארבעת הדרכים המובילות כיום לעשות פרסום עסקים בגוגל, נמצא את ארבעת הערוצים האלו: קידום אורגני
The post פרסום עסקים בגוגל: 4 ערוצים עיקריים שחשוב להכיר appeared first on דניאל זריהן.Read More
דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.