נטישת עגלת קניות – איך לצמצם את זה למינימום האפשרי?

.

מבין האירועים הממש מבאסים שבית עסק יכול לחוות, נטישת עגלה הוא ללא ספק אחד הנפוצים שבהם. נטישת עגלת קניות 🛒 על ידי לקוח פוטנציאלי הוא אירוע שבו גולש שהגיע לאתר כלשהו, כבר טרח והוסיף מוצרים לעגלת הקניות, אך לא השלים את תהליך הרכישה. זהו לקוח פוטנציאלי שלכאורה כבר היה בידיים שלנו, ופספסנו אותו בגלל סיבה The post נטישת עגלת קניות – איך לצמצם את זה למינימום האפשרי? appeared first on דניאל זריהן.Read More
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לפוסטים נוספים:

שווה בדיקה

שווה בדיקה

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

פוסטים אחרונים

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

דילוג לתוכן