ההייפ סביב טכנולוגיית בינה מלאכותית שיודעת לייצר תוכן, לא משאיר כמעט אף משווק דיגיטלי אדיש. יש כאלו שממש סקפטיים לגבי היכולות של כלי בינה מלאכותית או תהליכי אוטומציה שיווקית לשפר את התנהלות אסטרטגיית התוכן של החברה, אחרים נשבעים שחסכו לא מעט משאבים ואפילו שיפרו על הדרך את התוצרים שלהם, ויש כאלו שעדיין לא החליטו איך
The post Rytr – מחולל תוכן אוטומטי בעברית: סקירה appeared first on דניאל זריהן.Read More
דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.