בתקופה שבה קל יותר לשכנע אנשים שכדור הארץ הוא שטוח מאשר שהתחממות גלובאלית היא לא פייק ניוז, אמינות המידע ברשת הפכה להיות עניין קריטי. לא סתם אחד המדדים הוותיקים והמסתורים ביותר של גוגל נקרא TrustRank. נזכיר: מדובר במדד שעל פיו גוגל מודד עד כמה אתר מסוים הוא אמין ועד כמה אפשר לסמוך עליו. ככל שאתר
The post אמינות אתר: מה הופך אתר למהימן בעיני הגולשים (ולא רק גוגל)? appeared first on דניאל זריהן.Read More
דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.