אתרים בתחום האבטחה והתקשורת פונים בעיקר לשוק העסקי (B2B). לכן לא רק שיש המון חברות שמתעסקות בתחום והתחרות היא די גדולה, אלא שגם עובדים כאן עם תקציבים יחסית גדולים. כל זה אומר שהסטנדרטים בתחום וגם הדגשים לקידום של אתרים כאלו הם מעט שונים מאשר בדרך כלל. מחקר מילות מפתח ולמה צריך לשים לב אז כמו
The post קידום אתרי אבטחה ותקשורת appeared first on דניאל זריהן.Read More
דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.