בניית נוכחות חיובית בגוגל: למה זה חשוב ואיך עושים את זה נכון?

.

כשגוגל מנסה להפוך את דפי התוצאות שלה לכמה שיותר מגוונים ולהציע לגולשים סוגים שונים של תוצאות, יצירת נוכחות חיובית כבר לא מסתכמת בבניית אתרים תדמיתיים וקידום שלהם. אז איך עוד בונים נוכחות חיובית בגוגל? מנסים להגיע אל גרף הידע (Knowledge Graph) פותחים רשומה לעסק מנסים לדחוף תמונות וסרטונים שיהיו מקושרים למותג או לשם שלנו דוחקים The post בניית נוכחות חיובית בגוגל: למה זה חשוב ואיך עושים את זה נכון? appeared first on דניאל זריהן.Read More
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לפוסטים נוספים:

שווה בדיקה

שווה בדיקה

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

פוסטים אחרונים

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

דילוג לתוכן