כמה קל ומסוכן לשכוח מה המטרה של פרוייקט SEO. בתוך כל אתגרי התוכן, קישורים, מהירות טעינה, בעיות טכניות, בתוך כל השגעונות והתהפוכות של גוגל, השינויים בדירוגים, בתנועה, בהמרות, האם אנחנו זוכרים מה מטרת הלקוח? מה השורה התחתונה? ברוב הפרוייקטים השורה התחתונה היא כמות הלקוחות הטובים שהקידום האורגני מכניס ללקוח שלכם. עם טראפיק ודירוגים לא הולכים
The post לידים לא איכותיים ואיך לשפר את איכות הלידים האורגניים? appeared first on דניאל זריהן.Read More
דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.