4 סיבות למה זה נקרא GEO ולא AIO או AEO ואיך יכול להיות שזה בכלל תחת SEO?

.

איך בעצם קוראים לתחום שבו מנסים לגרום למותג או תוכן להופיע בתשובות של ChatGPT, Gemini ודומיהם? יש כאלה שקוראים לזה AIO, אחרים מעדיפים AEO - אבל יש סיבה טובה למה יותר ויותר מומחים בוחרים דווקא ב-GEO. במאמר הזה ננסה לעשות קצת סדר, להשוות בין המונחים, ולהסביר למה GEO נבחרה להגדרה המדוייקת ביותר.Read More
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

AskPavel הוא הבלוג הגדול בישראל על שיווק דיגיטלי עם 30,000+ מבקרים בחודש, 15,000+ קוראים שנחשפים לכל מאמר ו-90+ מקצוענים שכותבים פה. הקהילה מתמקדת בכל תחומי השיווק באינטרנט – קידום אתרים אורגני, פרסום ממומן, מדיה חברתית ווב אנליטיקס ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לפוסטים נוספים:

שווה בדיקה

שווה בדיקה

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

פוסטים אחרונים

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

דילוג לתוכן