גוגל מציגה שקיפות מוגברת במדידות בקמפייני “קרוס-מדיה”

.

המערכת החדשה של גוגל למדידת קהלי "קרוס-מדיה" מבטיחה דיוק ושקיפות טובים יותר, ומסייעת לאנשי שיווק לדייק את הפעולות שלהם בהתבסס על נתונים מדויקים יותר ותמונה רחבה יותר של התנהגות המשתמשים.Read More
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

AskPavel הוא הבלוג הגדול בישראל על שיווק דיגיטלי עם 30,000+ מבקרים בחודש, 15,000+ קוראים שנחשפים לכל מאמר ו-90+ מקצוענים שכותבים פה. הקהילה מתמקדת בכל תחומי השיווק באינטרנט – קידום אתרים אורגני, פרסום ממומן, מדיה חברתית ווב אנליטיקס ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לפוסטים נוספים:

שווה בדיקה

שווה בדיקה

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

פוסטים אחרונים

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

דילוג לתוכן