בימים האחרונים חברת טיקטוק הוציאה לאור את "עולם הטיקטוק" (Tiktok World) והשיקה את הבמה השנייה שלה עבור מותגים שרוצים להתחבר, ליצור ולשגשג יחד עם הקהילה.
בשנים האחרונות, קהילות רבות בפלטפורמה נראו פורצות את גבולות תעשיית הבידור והשיווק, בכל הנוגע ליצירת קשר איכותי עם הקהל. מותגים רבים הפכו להיות חלק מרכזי בחווית הבידור של הצופים בהם - הם עשו זאת באמצעות יצירתיות, סיפורים ובניית קהילה.Read More
AskPavel הוא הבלוג הגדול בישראל על שיווק דיגיטלי עם 30,000+ מבקרים בחודש, 15,000+ קוראים שנחשפים לכל מאמר ו-90+ מקצוענים שכותבים פה. הקהילה מתמקדת בכל תחומי השיווק באינטרנט – קידום אתרים אורגני, פרסום ממומן, מדיה חברתית ווב אנליטיקס ועוד.