הכלי החדש של פינטרסט עוזר למפרסמים לעקוב אחרי מגמות

.

אנשים שעושים שימוש בפינטרסט למעשה מחפשים השראה מתוך כוונה - מחיפוש אחר הטרנדים העדכניים ביותר ועד לחיצה על מודעה לטובת הרכישה הבאה שלהם. יש להם את הציפייה למצוא את מה שהם מחפשים לרכוש, וראש פתוח להצעות נוספות. אתמול פינטרסט הכריזה על כלי חדש למפרסמים התומך בתהליך השיווק עוד יותר, מתחילתו של הקמפיין ועד לדו"ח הנתונים לאחר סיום הקמפיין.Read More
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

AskPavel הוא הבלוג הגדול בישראל על שיווק דיגיטלי עם 30,000+ מבקרים בחודש, 15,000+ קוראים שנחשפים לכל מאמר ו-90+ מקצוענים שכותבים פה. הקהילה מתמקדת בכל תחומי השיווק באינטרנט – קידום אתרים אורגני, פרסום ממומן, מדיה חברתית ווב אנליטיקס ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לפוסטים נוספים:

שווה בדיקה

שווה בדיקה

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

פוסטים אחרונים

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

דילוג לתוכן