הסטוריטלינג של יצרניות הרכבים שהתבטא עד היום במסעות פרסום יקרים אך יחסית גנריים, הולך ומשתנה. תקופת מגיפת הקורונה גיבשה אצל הצרכנים הרגלים וצרכים חדשים בכל הנוגע להחלטות הרכישה שלהם, ויצרניות רכבים מיישמות אסטרגיות שיווק ומוצר מעודכנות לעידן שאחרי. במאמר זה אסקור את הטרנספורציה שעוברת על עולם רכב, כיצד מסעות פרסום מתמודדים עם ההכרח לייצור חוויות וסיפורי מותג חדשים.Read More
AskPavel הוא הבלוג הגדול בישראל על שיווק דיגיטלי עם 30,000+ מבקרים בחודש, 15,000+ קוראים שנחשפים לכל מאמר ו-90+ מקצוענים שכותבים פה. הקהילה מתמקדת בכל תחומי השיווק באינטרנט – קידום אתרים אורגני, פרסום ממומן, מדיה חברתית ווב אנליטיקס ועוד.