כתבתי לא מעט על קידום אתרים, אבל לא עסקתי עד היום בהפך הגמור: דיס קידום אתרים, כלומר, בפעילות אקטיבית שמטרתה להשפיע לרעה על הדירוגים של האתר שלנו. אני לא מדבר על תהליך ניהול מוניטין, שבו אנחנו מנסים להשפיע על דירוג של תוצאות מחוץ לאתר שלנו, אלא על תהליך דיס קידום לאתר שלנו. נשמע מופרך? ובכן,
The post מתי כדאי לעשות דיס אופטימיזציה לאתר? appeared first on עשהאל. Read More
עשהאל דרייר, מוביל את קהילת מקדמי האתרים הגדולה בישראל, חי ונושם SEO כבר למעלה מ-7 שנים, בעלים של סוכנות לשיווק דיגיטלי המונה כ-1,500 לקוחות, מנהל 60 עובדים ומחזורים של מיליונים, מוביל את לקוחותיו לשפע כלכלי.