מתי כדאי לעשות דיס אופטימיזציה לאתר?

.

כתבתי לא מעט על קידום אתרים, אבל לא עסקתי עד היום בהפך הגמור: דיס קידום אתרים, כלומר, בפעילות אקטיבית שמטרתה להשפיע לרעה על הדירוגים של האתר שלנו. אני לא מדבר על תהליך ניהול מוניטין, שבו אנחנו מנסים להשפיע על דירוג של תוצאות מחוץ לאתר שלנו, אלא על תהליך דיס קידום לאתר שלנו. נשמע מופרך? ובכן, The post מתי כדאי לעשות דיס אופטימיזציה לאתר? appeared first on עשהאל. Read More
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

w3c

עשהאל דרייר, מוביל את קהילת מקדמי האתרים הגדולה בישראל, חי ונושם SEO כבר למעלה מ-7 שנים, בעלים של סוכנות לשיווק דיגיטלי המונה כ-1,500 לקוחות, מנהל 60 עובדים ומחזורים של מיליונים, מוביל את לקוחותיו לשפע כלכלי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לפוסטים נוספים:

שווה בדיקה

שווה בדיקה

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

פוסטים אחרונים

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

דילוג לתוכן