בעולם השיווק הדיגיטלי, המטרה שלנו היא תמיד למשוך קהל. אנו משקיעים זמן, מאמץ ולפעמים גם תקציבים נכבדים כדי להופיע בפני כמה שיותר אנשים רלוונטיים. אממה… מה אם נאמר לכם שאחת הפעולות החשובות, היעילות והמשתלמות ביותר שתוכלו לעשות, במיוחד בתחום הפרסום הממומן, היא דווקא למנוע מאנשים מסוימים לראות אתכם? הצלחה בקמפיין לא נמדדת רק במי שאתם
The post מה זה מילות מפתח שליליות (והאם זה רלוונטי לקידום אורגני?) appeared first on דניאל זריהן.Read More
דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.