בעולם השיווק הדיגיטלי, אנחנו אוהבים ראשי תיבות. SEO, PPC, SEM, CRO… תנו לנו שלוש אותיות ואנחנו בעננים. בשנים האחרונות, עם המהפכה הגנרטיבית, צץ לו שחקן חדש בזירה: AIO. ראשי תיבות של Artificial Intelligence Optimization, או בעברית צחה, אופטימיזציה למנועי בינה מלאכותית. יש להבדיל בין AIO לבין קידום אתרים בעזרת בינה מלאכותית – שאלו 2 דברים
The post מה זה AIO: מונח מפוצץ שהורג את ה-SEO או סתם גימיק שיווקי? appeared first on דניאל זריהן.Read More
דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.