המהפכה שחוללה הבינה המלאכותית (AI) בשנים האחרונות לא פסחה על עולם יצירת התוכן. כלים מבוססי AI, כמו ChatGPT, Gemini, Claude ואחרים, מסוגלים כיום לייצר טקסטים במגוון רחב של סגנונות ונושאים, לעיתים ברמה כזו שקשה להבחין בינם לבין תוכן שנכתב על ידי אדם – במיוחד אם זה תוכן שעובר עריכה אנושית. ההתפתחות המהירה הזו מעלה שאלות
The post האם גוגל מזהה תוכן AI (והאם זו בכלל בעיה)? ניתוח מעמיק appeared first on דניאל זריהן.Read More
דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.