אם פעם שיווק היה עניין של אינטואיציה, יצירתיות וניחושים מחושבים, הרי שהיום הוא מבוסס על נתונים, אלגוריתמים, ולמידת מכונה. בינה מלאכותית (AI) הופכת את השיווק לחד ומדויק יותר, ומאפשרת לחברות להתאים את המסרים שלהן בדיוק מקסימלי לכל לקוח. אבל האם מדובר בפתרון קסם או באתגר חדש? בואו נצלול לעולם שבו המכונות מבינות אותנו יותר טוב
The post בינה מלאכותית לתחום השיווק: איך ה-AI משנה את התחום? appeared first on דניאל זריהן.Read More
דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.