בינה מלאכותית לתחום השיווק: איך ה-AI משנה את התחום?

.

אם פעם שיווק היה עניין של אינטואיציה, יצירתיות וניחושים מחושבים, הרי שהיום הוא מבוסס על נתונים, אלגוריתמים, ולמידת מכונה. בינה מלאכותית (AI) הופכת את השיווק לחד ומדויק יותר, ומאפשרת לחברות להתאים את המסרים שלהן בדיוק מקסימלי לכל לקוח. אבל האם מדובר בפתרון קסם או באתגר חדש? בואו נצלול לעולם שבו המכונות מבינות אותנו יותר טוב The post בינה מלאכותית לתחום השיווק: איך ה-AI משנה את התחום? appeared first on דניאל זריהן.Read More
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לפוסטים נוספים:

שווה בדיקה

שווה בדיקה

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

פוסטים אחרונים

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

דילוג לתוכן