כשמדברים על קידום אתרים במנועי חיפוש (SEO), לרוב המחשבה הראשונה שעולה בראש היא גוגל. הרי גוגל היא זו שמכתיבה את הכללים ומשנה את המשחק עם כל עדכון אלגוריתם. אך מה אם נספר לכם שבשוק המודרני, ובמיוחד בשוק הישראלי, האסטרטגיה של קידום אתרים רק בגוגל כבר לא מספיקה? עולם השיווק עבר בשנים האחרונות שינוי מהותי, ולצד
The post Multi Channel SEO: איך לפרוץ קדימה עם קידום אורגני רב ערוצי? appeared first on דניאל זריהן.Read More
דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.