שאלה שמעסיקה רבים היא האם בעידן הבינה המלאכותית, יש צורך בשירותיהם של מקדמי אתרים? שאלה זו נובעת מהצורך הטבעי להתייעל, לחסוך בעלויות וליישר קו עם הקידמה. התשובה לשאלה זו, חיובית. השאלה זו היא עוד יותר תעלומה גדולה על רקע ההשקה הצפויה של Search Generative Experience (גוגל SGE), כנראה המהפכה הגדולה ביותר של גוגל בכל הזמנים.
The post Generative Engine Optimization (GEO): קידום אתרים בעידן ה-SGE ובינה מלאכותית appeared first on דניאל זריהן.Read More
דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.