E-E-A-T הן ראשי תיבות שנטבעו על ידי גוגל עבור מעריכי האיכות האנושיים שלה. המעריכים האנושיים בודקים את האיכות של תוצאות החיפוש באופן ידני ועוזרת לגוגל להבין איך לשפר את האלגוריתם שלה. כבר מספר שנים שמדדי ה-EEAT הם חלק משמעותי מעולם ה-SEO, וכל מומחה של קידום אתרים חייב להכיר אותם היטב. אם אתם עוסקים בתחום של
The post מה זה E-E-A-T ולמה זה כל כך חשוב כיום? appeared first on דניאל זריהן.Read More
דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.