זה לא יהיה מוגזם להגיד ש-ChatGPT הצליח לזעזע לחלוטין את תחום ה-SEO. לא מדובר רק באיום על גוגל עצמה שמיהרה להוציא לשוק את Bard, אלא גם בהזדמנות פז למקדמי אתרים ואנשי SEO לכתוב תכנים קריאים ואיכותיים בכמה דקות בלבד. לדעתי מאז השקתו, התחום של קידום בגוגל עבר שינוי שחלקו לטובה וחלקו לרעה – אבל הכל
The post ChatGPT בעברית: למה זה מעפן פיצוצים ועדיף לעבוד באנגלית? appeared first on דניאל זריהן.Read More
דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.