אחת ההתלבטויות הקלאסיות של לקוחות שעושים סקר שוק בין כמה מקדמי אתרים או כבר קידמו את האתר שלהם בעבר היא האם לקנות "חבילת קידום אתרים" שאפשר לכמת אותה למספרים או לתת למקדם חופש פעולה לקדם את האתר באופן שהוא רואה לנכון ולשלם סכום קבוע (ריטיינר). להתלבטות הזו יש גם קשר ישיר לשאלה כמה קישורים או
The post קידום אתרים – מתי זה יותר מדי? appeared first on דניאל זריהן.Read More
דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.