אחרי טיקטוק ואינסטגרם, מגיע תורה של גוגל. בעולם עם אינספור גירויים כמו שלנו, קשה מאוד להתחרות על תשומת ליבו של משתמש הקצה. הוסיפו לזה את העבודה שבמקרים רבים, משתמש הקצה שייך לדור צעיר, כזה שגדל עם סמארטפון ביד, יודע לזהות בקלות מסרים שיווקים ולדלג מעליהם, שאין לו זמן וסבלנות להתעכב על מידע אם הוא לא
The post יוטיוב שורטס – המדריך המלא לעבודה עם Youtube Shorts appeared first on דניאל זריהן.Read More
דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.